Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@06:38:30 GMT

ادعای امارات: همراه تل‌آویو علیه تروریسم می‌جنگیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۸۱۹۳

ادعای امارات: همراه تل‌آویو علیه تروریسم می‌جنگیم

خبرگزاری فارس: یک مقام امنیتی در امارات متحده عربی روز جمعه مدعی شد توافق سازش میان این کشور و رژیم صهیونیستی یک پیروزی در زمینه مبارزه علیه افراط‌گرایی در غرب آسیا محسوب می‌شود.

این مشاور امنیتی دولت امارات به روزنامه «جروزالم پست» گفت، زمان آن رسیده که به جایگاه کلیدی یهودیان و مسیحیان در تاریخ منطقه اشاره شود و آن‌ها باید بخشی از آینده منطقه نیز باشند و بیرون راندن آن‌ها «تهدیدی برای همه ما محسوب می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: «لازم است که تمام منابع خود را به کار بگیریم و با یکدیگر در مبارزه با تروریسم همکاری کنیم. آن‌ها پشت مرز‌های ما هستند. آن‌ها همه جا هستند».

این مقام اماراتی با اشاره به زمان رونمایی از توافق سازش با رژیم صهیونیستی گفت: «می‌خواهیم این پیام را تبلیغ کنیم که منطقه به حد کافی عذاب کشیده و باید مرز‌ها را شکست. باید این یخ را شکست. اگر ۲۰ سال پیش این کار را کرده بودیم صد‌ها هزار معترض در شهر‌های عربی به خیابان می‌ریختند».

این مشاور امنیتی دولت امارات در حالی این ادعا‌ها را مطرح می‌کند که کشورش با هم‌دستی سعودی‌ها طی سال‌های اخیر یکی از بدترین بحران‌های انسانی را غیرنظامیان یمن رقم زده‌اند و سربازان تروریست رژیم صهیونیستی نیز از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده‌اند.

روز گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند که کنست (پارلمان) این رژیم با اکثریت آراء، توافق سازش با امارات متحده عربی را به تصویب رساند.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه تصویب این توافقنامه در کنست به سخنرانی پرداخته و در صحبت‌های خود با بیان اینکه این توافق را از موضع قدرت با امارات امضا کرده مدعی شد: «در توافق صلح با امارات بند‌های محرمانه وجود ندارد».

نتانیاهو در این جلسه همچنین مدعی شد که چند کشور عربی-اسلامی به علت قدرتی که در زمینه امنیت سایبری در اختیار دارند می‌خواهند به رژیم صهیونیستی نزدیک شوند.

توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) از زبان «دونالد ترامپ» اعلام شد و پس از آن بحرین نیز به این غائله پیوست و دو کشور در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) با حضور در کاخ سفید به طور رسمی توافق سازش با اسرائیل را امضاء کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تروریسم تل آویو امارات رژیم صهیونیستی توافق سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • روایت رسانه اسرائیلی از عقب‌نشینی جزئی تل‌آویو برای توافق با حماس
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو