Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@18:41:30 GMT

تبرئه صبح زاگرس از شکایت برخی اعضای شورای شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۸۶۲۸

تبرئه صبح زاگرس از شکایت برخی اعضای شورای شهر یاسوج

در پی شکایت برخی از اعضای شورای شهر یاسوج از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حکم تبرئه و قرار منع تعقیب از سوی شعبه سوم بازپرسی دادسرای یاسوج صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در پی شکایت برخی از اعضای شورای شهر یاسوج از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حکم تبرئه و قرار منع تعقیب از سوی شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است برخی از اعضای شورای شهر یاسوج چندی پیش به دلیل درج اخبار تحلیلی از عملکرد شورای شهر توسط صبح زاگرس از این پایگاه خبری شکایت کرده بودند که صبح زاگرس پس از ارائه مستندات لازم از سوی قاضی پرونده تبرئه شد.

لازم به ذکر است رسالت این پایگاه خبری شفاف سازی و انعکاس خدمات صورت گرفته از سوی مسئولین به مردم است و بدون غرض ورزی و جانب داری تحلیلی از عملکرد مسئولان ارائه می دهد که گاها به مزاج مسئولان خوش نیامده است.

اگرچه از همان ابتدا برخی دیگر از اعضای شورای شهر یاسوج حمایت حداکثری خود را از حدود و ثغور کلی اخبار صبح زاگرس اعلام کردند، قطعا مسیر شفافیت و نقد منصفانه عملکرد این رسانه بیش از پیش ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اعضای شورای شهر یاسوج پایگاه خبری صبح زاگرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد