Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@15:57:34 GMT

راه علاج مشکلات توجه به اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۸۶۶۴

راه علاج مشکلات توجه به اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه‌شمالی، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام هم از وجود انسان‌های ضعیف در جامعه اظهار نگرانی می‌کنند، گفت: باور‌های ضعیف باعث گرفتاری در جامعه می‌شود.

امام جمعه سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه دوری از دنیا و یقین از صفات بارز یاران پیامبر گرامی اسلام بود، افزود: با وجود دشمنی‌های مختلف در برابر انقلاب اسلامی، گام‌های موفقیت‌آمیزی برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم انصاف در تحلیل‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: در مدیریت‌ها و نتایج آن شاهد اشکال در جامعه هستیم و برخی از  مدیران ما نالایق هستند که از مدیریت و عقلانیت مناسب برخوردار نیستند.

خطیب جمعه سوادکوه‌شمالی، اظهار کرد: از نظر مقام معظم رهبری، ثمر کارهای مدیران باید در سفره مردم خود را نشان دهد و راه علاج مشکلات ما، اقتصاد مقاومتی است.

ابراهیمی با بیان اینکه عقلانیت اقتضا می‌کند به دشمنانی که فریبکاری آنها نشان داده شد، اعتماد‌نکنیم و باید دوراندیش باشیم، گفت: آیت الله حسن‌زاده آملی فرمودند که «گوش شما به دهان مقام معظم رهبری باشد که گوش ایشان به دهان امام زمان است.»

وی با اشاره به بازگشت شهدای خان‌طومان از حضور حماسی و قدرشناسی مردم تقدیر کرد.

انتهای پیام/86015/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام حسین ابراهیمی نماز جمعه سوادکوه شمالی سوادکوه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد.

 عباس پوریانی امروز در گفت‌و با خبرنگاران افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.
وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.
پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی،  قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • کارگران موتور پیشران اقتصاد جامعه هستند
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • نرمخویی و مدارا از خصوصیات پیامبر (ص) بود
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند