Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از فرهنگسرای سرو، این کلیپ‌ها بر اساس بخش‌هایی از دو کتاب مشهور دکتر علی شریعتی به نام‌های «فاطمه فاطمه است» و «روش شناخت اسلام» تدوین شده است.

در کلیپ‌های «از هجرت تا رحلت» درباره روش متفاوت و منحصر به فرد حضرت رسول (ص) در مواجهه با جامعه نسبت به سه روش شناخته شده در تاریخ بشر از جمله محافظه کاری، انقلابی و اصلاحات گفت و گو شده و از نگاه شریعتی روش پیامبر(ص) نوع چهارمی بوده که هوشمندانه او برای اینکه جامعه پذیرای تغییرات باشد اصل سنت را حفظ می‌کند اما آن را از درون کاملا تغییر می‌دهد و محتوایش را به طور انقلابی عوض می‌کند در نتیجه جامعه راکد نمی‌ماند اگرچه انقلاب نمی‌کند و به دست مفسد نابود نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب‌های «فاطمه فاطمه است» و «روش شناخت اسلام» در سال‌های اوایل دهه پنجاه بر اساس سخنرانی‌های دکتر شریعتی نوشته شده اما اکنون پس از نیم قرن با توجه به تحولاتی که در جهان معاصر رخ داده و بازتاب‌های آن مسلمانان را تحت تاثیر قرار داده، بازخوانی اندیشه‌های شریعتی و نقد و بررسی آن می‌تواند فضای مساعد را برای نظریه پردازی در حوزه اندیشه دینی ایجاد کند. علاقه‌مندان برای دسترسی به این کلیپ‌ها می‌توانند به صفحه مجازی خانه موزه دکتر شریعتی به نشانی @shariatimuseum مراجعه کنند.

خانه موزه دکترعلی شریعتی در خانه مسکونی دکتر شریعتی در خیابان جمالزاده تاسیس شده و کتابخانه شخصی، برخی از لوازم شخصی و دیگر اشیاء مربوط به ایشان در این خانه موزه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

تولید ویدئو کلیپ «وداع پیامبر» به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص)

فرهنگسرای خاتم(ص) به مناسبت رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) ویدئوکلیپ «وداع پیامبر» را تولید و منتشر کرد. این محصول که مجموعه‌ای از زیباترین تصاویر مسجدالنبی را نشان می‌دهد همراه با نوحه‌ای، موضوع وصیت حضرت محمد به امت در باره حضرت فاطمه(س) را روایت می‌کند.

همچنین این فرهنگسرا ویدئوکلیپ «زائر خورشید» را به مناسبت شهادت ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) در فضای مجازی تولید و منتشر کرده است.

این محصول که مجموعه‌ای از زیباترین تصاویر بارگاه امام هشتم(ع) و حضور زائران رضوی را نشان می‌دهد همراه با نوحه‌ای، موضوع اشتیاق شیفتگان امام رضا(ع) به زیارت را روایت می‌کند.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این ویدئوکلیپ‌ها می‌توانند به نشانی https://www.aparat.com/f.khatam مراجعه کنند.

نمایشگاه مجازی «روایت محرم»

آثار منتخب سوگواره عکس «روایت محرم» همزمان با روزهای پایانی ماه صفر در گالری مجازی رسانگار به نمایش گذاشته شد.

فراخوان سوگواره عکس «روایت محرم» همزمان با ماه محرم از سوی گالری رسانگار فرهنگسرای رسانه منتشر شد.

دبیرخانه این سوگواره تا نیمه ماه صفر، ۵۰۶ اثر از سوی ۳۲۷ هنرمند دریافت کرد که «احسان رأفتی» داور این سوگواره، پنج تصویر را به عنوان آثار برتر و ۲۸ عکس را برای حضور در نمایشگاه مجازی انتخاب کرد.

نمایشگاه «روایت محرم» همزمان با آخرین روزهای ماه صفر تا چهارم آبان در گالری مجازی رسانگار به نشانی resaneh.farhangsara.ir  به نمایش درآمده است.

همچنین منتخبی از این آثار در صفحه مجازی فرهنگسرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh به نمایش گذاشته شده است.

برچسب‌ها فرهنگسرای خاتم امام رضا فرهنگسرای سرو رحلت حضرت رسول اکرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگسرای خاتم امام رضا فرهنگسرای سرو رحلت حضرت رسول اکرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه فرهنگسرای خاتم امام رضا فرهنگسرای سرو رحلت حضرت رسول اکرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رسانه اخبار کنکور روایت محرم کلیپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم