Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

قاسم میرزایی‌نیکو در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز برخی‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری، تخریب مسوولان نظام را آدرس اشتباه دادن به مردم توصیف کرد و گفت: مجلس باید طبق فرمایشات رهبری، راه حل مشکلات بیابد و بدون فرافکنی به مردم توضیح دهد. اگر نمایندگان می‌خواهند برای مجلس کار جدیدی انجام دهند باید کاری کنند که شرایط کشور بهتر شود نه اینکه با اتهام‌زنی و توهین در پی یافتن نقش و جایگاه خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس دهم با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی که فرموده‌اند همه مشکلات ما در خارج از کشور و علاج آن در داخل است، افزود: باید بدانیم اقداماتی چون اتهام‌زنی، تخریب و به سخره گرفتن و زیر سوال بردن برای نشان دادن خط و خطوط خود، راه و روش مناسبی برای سر و سامان دادن به مشکلات کشور نیست.

میرزایی‌نیکو درباره سکوت رییس مجلس برابر رفتارهای خارج از عرف برخی نمایندگان، با اشاره به سفرهای استانی نمایندگان تحت عنوان نظارت میدانی، گفت: علی لاریجانی در دوران ریاست خود در مجلس دهم، برای مراسم‌ و افتتاح‌ به سفرهای استانی می‌رفت و وقتی هم که در قم بود وقت خود را صرف رسیدگی به مشکلات مردم این شهر می‌کرد. بنابراین سفرهای استانی نماینده مردم تهران چه مشکلی از سایر شهرها و استان‌ها حل می‌کند؟

وی افزود: آنها برای اینگونه اقدامات باید با سازمان برنامه و بودجه و وزیر هماهنگ کنند تا آنها این کارها را انجام دهند. آنها بهتر است فرصت اندک خود را برای شنیدن و رسیدگی به مشکلات مردم تهران که به آنها رای داده‌اند، اختصاص دهند.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: اینکه گروهی از نمایندگان به عنوان سفرهای نظارتی به استان‌ها بروند، به عنوان مثال نماینده مردم شهرهای شمالی به جنوب کشور برود، جز تداخل در کار مسوولان، نمی‌توانند برای آن منطقه راه حلی داشته باشد اینگونه سفرها نه نظارتی بلکه نوعی کار اجرایی است. نماینده‌های همان شهرستان به عنوان نماینده‌های مجمع آن استان می‌توانند این کارها را پیگیری کنند. هر نماینده هفته‌ای یکبار در حوزه انتخابیه خود حضور پیدا می‌کند و به مسائل مربوط به منطقه خود رسیدگی کند

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاسم میرزایی نکو نمایندگان مجلس محمدباقر قالیباف سفرهای استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در اين ديدار که جمعي از مديران دستگاهاي مختلف استان نيز حضور داشتند، مسائل و مشکلات اين منطقه در حوزه هاي مختلف مطرح و براي آن تصميماتي اتخاذ شد.


 نماينده مردم يزد، اشکذر و زارچ در مجلس شوراي اسلامي اعم از مشکلات اين محله را نبود پارکينگ مناسب عنوان کرد و گفت: قرار شد زميني با کاربري پارکينگ در محل توسط نمايندگان محله مشخص تا زمين آن توسط شهرداري تملک شود. 


جوکار با اشاره به اينکه محله تخت استاد يکي از محله هاي بسيار قديمي و در مرکز بافت تاريخي يزد قرار دارد افزود: آب انبار تاريخي اين محله در حال تخريب است که قرار شد توسط اوقاف واگذار و ميراث فرهنگي هم کار مرمت آن را بر عهده بگيرد.


 ايجاد دوربين هاي امنيتي، ساماندهي حسينيه،استفاده از فضاي ورزشي و گشت هاي ويژه امنيتي از جمله موارد ديگري بود که نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي به آن اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتي که توسط مردم و نمايندگان آنها مطرح شد، قرار است در قالب يک مصوبه به دستگاههاي مربوطه ارسال و اجرايي شود.

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • نمک‌گیری نمایندگان مجلس به سبک قالیباف؛ بریز بپاش در هتل گرانقیمت برای حفظ ریاست؟!
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی