Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد،حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به تحریف تاریخ اسلام از سوی برخی افراد مسئول، اظهار داشت: امروز برخی کم‌کاری و اشتباه خودشان را با زمان ائمه مقایسه می‌کنند، اگر تاریخ را نمی‌دانید و نمی‌فهمید سر جای خودتان بنشینید و کارتان را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نیز این‌گونه افراد وجود داشتند که مشغول ایجاد تحریف و جنگ روایات بودند.

امام‌جمعه لامرد گفت: شرایط امروز جمهوری اسلامی شبیه شرایط دوران صلح امام حسن (ع) نیست و این همسان انگاری صحیح نیست زیرا مناقشه امام حسن (ع) و معاویه داخلی بود، اما ما امروز با آمریکا این شیطان بزرگ یک رویارویی خارجی داریم.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: امروز ملت ایران به خاطر بی‌تدبیری شماها این قدر مشکلات را تحمل می‌کنند اما مثل کوه در حمایت از رهبری ایستاده‌اند و در جمهوری اسلامی از همه‌چیز گذشتند و این شهید و جانباز دادند و در مقابله با آمریکا عقب نخواهیم نشست.

امام‌جمعه لامرد تصریح کرد: امروز شما بی‌رمق و خسته هستید و هنوز معنای کار جهادی را نمی‌دانید و از این برکاتی که خداوند به شما عنایت نمود محروم شدید، راه برون حل از مشکلات جامعه باید نگاه به درون باشد.

حجت‌الاسلام حسین زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری‌ها به‌ویژه کرونا نیاز به انجام ورزش  است تا بدن‌های سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام جمعه جمهوری اسلامی آمریکا لارستان حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین