Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان عباس زاده گفت: امشب هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع)، راس ساعت ۲۱ اجرای زنده گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت از شبکه سیمای کرمان پخش می شود.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: امشب هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع)، راس ساعت ۲۱ اجرای زنده گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت با نام تا خراسان راه زیادی نیست، از شبکه سیمای کرمان پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: به منظور اجرای هر چه بهتر، بیش از ۴ روز است که بچه های مسجدی این گروه سرود در حال تمرین هستند.

وی ابراز کرد: برای حضور گروه سرود شهید پایدار در این برنامه، چندین روز قبل فایل اجرای سرود را به واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای تهران ارسال کردم که خوشبختانه تائید شد.

عباس زاده با اشاره به فعالیت های گروه سرود شهید پایدار در ایام کرونایی، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود بچه ها در منازل خود تمرین می کنند و قصد داریم ان شاءالله با رعایت کامل نکات بهداشتی تعداد اجراها را افزایش دهیم.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت عنوان کرد: اجرای بعدی بچه های گروه سرود شهید پایدار هم زمان با ۱۳ آبان است و بچه ها از هم اکنون در حال تمرین هستند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا عاشقان امام رضا (ع) موفق به زیارت این امام همام در سال روز شهادت ایشان نشدند بنابراین سعی داریم با اجرای زنده سرود درباره امام هشتم (ع)، هم استانی ها را به حال و هوای حرم مطهر رضوی برده تا از راه دور زائر کوی آن حضرت شوند.

عباس زاده در خاتمه از عموم مردم استان کرمان به ویژه مردم خونگرم جنوب استان برای تماشای اجرای سرود زنده توسط گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت دعوت کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه سرود شهید پایدار گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد