Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:02:00 GMT

دو وقف جدید در مهاباد ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۹۴۴۹

دو وقف جدید در مهاباد ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت: دو مورد وقف جدید به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان مهاباد ثبت شد.

«سید حسین مقتدر» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت همزمان با اولین روز های هفته وقف در شهرستان مهاباد دو وقف جدید به ثبت رسید که امیدواریم زمینه ساز اشاعه این فرهنگ زیبای قرآنی در جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد افزود: این دو وقف جدید در روستای «کیک آباد» از توابع بخش مرکزی مهاباد قرار دارد که توسط خیران نیک اندیش «بایزید حسن پور» «بیرام مصطفی دهبکری» وقف شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: هشتمین وقت سال جاری از طرف «بایزید حسن پور» یک واحد مسکونی به مساحت ۴۲۴ مترمربع و به ارزش ریالی دو و نیم میلیارد ریال است که به نیت خانه عالم در روستای کلات آباد واقع شده است.

 

این مسئول اضافه کرد: «بیرام مصطفی دهکبری» نیز نهمین وقف امسال را در همین روستا که شامل یک زمین با عرصه و اعیان به مساحت ۴۲ متر مربع و با ارزش ۸۰۰ میلیون ریال به نیت آشپزخانه خانه عالم و فکر کرده است.

 

گفتنی است ، با ثبت این دو مورد وقف جدید تعداد موقوفات شهرستان مهاباد به ۵۰۷ فقره می‌رسد که ارزش کل موقوفات که امسال به ثبت رسیده است ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: موقوفه جدید هفته وقف آذربایجان غربی وقف جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با افت ۷۶۴۸.۷ واحدی به ۲,۲۳۱,۴۴۹.۷۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۷۶۰.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۷۱۵ میلیارد سهم بود که طی ۳۰۳,۶۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۱,۶۵۶.۴۳۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۷۹,۲۰۳.۶۰۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099378 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات