Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ امام‌جمعه قم گفت: اگر می‌بینیم که امام حسن(ع) با معاویه از سر ناچاری وارد صلح می‌شود، نباید تفسیر بدی راجع به این صلح داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری عصر امروز در سخنان آدینه‌ای که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت امام حسن(ع) و پیامبر(ص) اظهار داشت: اگر می‌بینیم که امام حسن(ع) با معاویه از سر ناچاری وارد صلح می‌شود، نباید تفسیر بدی راجع به این صلح داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه قم افزود:افتخار ما ایرانیان این است که مرقد مطهر امام رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت فاطمه معصومه(س) و همچنین امامزادگان(ع) در ایران اسلامی قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: مردم دست‌به‌گریبان بیماری مهلک کرونا هستند که متأسفانه این روزها شاهد از دنیا رفتن عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان هستیم، البته این بلا جهانی است، اما شنیدن این‌که در یک روز حدود 250 تن از دنیا می‌روند غمی جانکاه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه گرانی و گران‌فروشی در حقیقت امروز مشکل جدی جامعه ماست، گفت: گاهی اوقات از تلویزیون برنامه‌هایی پخش می‌شود که هیچ‌کس حاضر نیست مسئولیت گرانی و گران‌فروشی را بپذیرد، هر فردی به فرد دیگر حواله می‌دهد.

قدردانی امام جمعه قم از اقدام عزت‌مندانه و مقتدرانه سپاه / با کوچک‌ترین جسارت آمریکا ‌انتقام سخت‌تری ‌گرفته می‌شودامام جمعه قم: ‌همه در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند / معامله قرن سبب شکست رژیم صیونیستی و آمریکا می‌شودامام جمعه قم: حضور جهادی مردم برای مقابله با کرونا برگ درخشانی برای کشورمان است

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: کسانی که مسئولیتی را عهده‌دار شده‌اید برای رفع مشکلات کشور چاره‌ای بیندیشید و یک جا تصمیم بگیرید و درنتیجه این مشکل را برطرف کنید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه باید جلوی فسادها در جامعه گرفته شود تا مردم به آینده‌شان امیدوار باشند، بیان کرد: این‌که ارزش پول ملی ما روزبه‌روز سقوط می‌کند افرادی که مسئولیت دارند پاسخگو باشند.

وی گفت: ریشه دشمنی آمریکا با ایران را بخاطر ماهیت انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: شاید برخی در کشور نسبت به نتایج انتخابات آمریکا و رأی آوردن یک خوشبین باشند اما دشمنان نسبت به ما بی رحم هستند چراکه آنها با ماهیت و هویت انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: امسال به خاطر بیماری مهلک کرونا، همه از پیاده‌روی اربعین و عرض ارادت به سالار شهیدان(ع) و عتبات عالیات محروم ماندیم اما مردم دست از عزاداری برنداشتند و هر خانه را یک حسینیه کردند و ایران اسلامی تبدیل به یک حسینیه شد و در این رابطه از رسانه‌ها و مبلغان که به این مساله پرداختند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه قم امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در اولین نشست تخصصی «تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه» با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی، افزود: آبراه‌های بین‌المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بوده‌اند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریا‌ها حضور داشته باشد.

وی اظهار کرد: مقرراتی که بر آب‌ها، دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه را می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس برود و امروز می‌بینیم شناور‌های ما این تردد را دارند.

وی یادآور شد: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند که از جمله میرمهنا ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند، مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری با آنها مقابله کردند.

وی اظهار کرد: با این‌که انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند، اما مردم بوشهر با دست خالی با آن‌ها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش روحانیت در قیام رئیسعلی دلواری، گفت: رئیسعلی با رهبری و راهنمایی روحانیت با استعمارگران جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

وی بیان کرد: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و رزمندگان اسلام با آمریکای جنایت‌کار که برای پشتیبانی از رژیم بعث عراق و صدام آمده بود، رو در رو در خلیج فارس جنگیدند و با رشادت شهید نادر مهدوی و همرزمانش، ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: امروز با همت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران، مقا‌ومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته و با هدایت و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب این حلقه‌ها به‌هم پیوسته شده و یک پیوستگی جغرافیایی محور مقا‌مت برای حمایت از مظلومان منطقه ایجاد شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • مطهری امام
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند