Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا همان طور که پیش از این نیز عنوان می شد کشور قطر به عنوان میزبان دیداری نهایی بازی های لیگ قهرمانان آسیا انتحاب شد. 

به گزارش طرفداری، مسئولان برگزار کننده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 بالاخره رسما شهر دوحه را به عنوان میزبان بازی نهایی این رقابت ها اعلام کردند. دیداری که یکی از تیم های حاضر در آن پرسپولیس ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این انتخاب داتو ویندسور جان، در مصاحبه ای با استاد الدوحه به دلایل انتخاب کشور قطر پرداخت.  

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال درباره این انتخاب گفت:

قطر از تمام توانایی ها و زیرساخت های مهمی همچون پزشکی برای میزبانی از دو تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است. برگزاری کاملا موفقیت آمیز بازی های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این را نشان می دهد و همان طور که همه دیدند توانایی های اتحادیه فوتبال قطر و دولت قطر برای برگزاری بدون نقص این بازی ها بالا بود.

داتو ویندسور جان در این باره ادامه داد:

در حال حاضر هم همه شرایط برای برگزاری بدون کم و کاست بازی های منطقه شرق در حال آماده سازی است. ما از اتحادیه فوتبال قطر، دولت این کشور و مقامات محلی و همه وزارتخانه ممنونیم که برای ارائه کلیه اقدامات پزشکی و رعایت پروتکل های پزشکی نهایت همکاری را داشتند. در نهایت باید بگویم ما پس از مورد بررسی قرار دادن کلیه شرایط اطمینان حاصل کردیم که می توانیم این بازی مهم را در دوحه برگزار کنیم چرا که در شرایط فعلی یکی از بی خطرترین شهرها برای برگزاری این بازی هاست، تمام نکات پزشکی در آن رعایت می شود، از نظر امکانات در بالاترین سطح قرار دارد و مزیتی ناعادلانه نیز به هیچ یک از دو تیم نمی دهد.

دبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان گفت:

ما علاوه بر معیارهای مختلفی که برای انتخاب کشور میزبان در نظر داشتیم، به توانایی های آن کشور در تامین نیازی های اضافه ای همچون کمک داور ویدئویی(VAR)، الزامات پزشکی و تعهدات تجاری نیز فکر کردیم و درباره آن ها به نتیجه رسیدیم.


 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا

امروز فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که این روز‌ها به میزبانی تایلند در جریان است، برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی فوتسال ایران، پرافتخارترین تیم آسیا، به مصاف کشور میزبان می‌رود. ایران در دیداری دشوار موفق شد در نیمه‌نهایی از سد ازبکستان در ضربات پنالتی بگذرد و برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌های آسیا برسد. در سوی دیگر و در سناریویی تقریبا مشابه، تایلند هم در دیداری دشوار و در ضربات پنالتی از سد تاجیکستان گذشته تا در مجموع برای سومین بار طعم حضور در فینال چنین تورنمنت مهمی را بچشد.

امروز شاگردان وحید شمسایی در شرایطی مقابل رقیبی غیر از ژاپن در فینال بازی می‌کنند که تایلندی‌ها میزبان هستند و امید دارند به لطف همین مورد، بتوانند ایران را در مسیر قهرمانی متوقف کنند. با وجود این، تایلند به خوبی می‌داند مقابل قدرت مطلق آسیا در رشته فوتسال، کار دشواری دارد. ایران و تایلند پیش از این ۹ بار با هم بازی کرد‌ه‌اند که تیم ملی ایران هفت بار برنده شده، یک بار باخته و یک بازی آن‌ها هم مساوی شده است. آمار می‌گوید بخت اصلی با تیم ملی فوتسال ایران است، ولی تایلندی‌ها در این دوره با روندی مشابه با تیم ملی فوتسال ایران، خودشان را به فینال رسانده و نشان داده‌اند تیم قابل احترامی هستند. این موضوعی است که وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هم در کنفرانس خبری پیش از این بازی به آن اشاره کرده است.

شمسایی درباره تقابل با تایلند در فینال می‌گوید: «ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین می‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتما تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند. هر تیمی که به این مرحله رسیده حتما شایستگی‌اش را داشته است. من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به‌خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست. اما باید تأثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید. ما همکاریم، اما روبه‌روی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم».

اشاره شمسایی به اشتباهات گذشته هدردادن عنوان قهرمانی در فینال است. در آخرین دوره این رقابت‌ها ایران در فینال بازی را به ژاپن واگذار کرد که شوک بزرگی به فوتسال ایران وارد شد. با این حال، بازیکنان تیم ملی پس از شوک خاصی که در نیمه‌نهایی متحمل شده و در آستانه از دست دادن فینال بودند، انگیزه ویژه‌ای دارند تا یک بار دیگر عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. کاری که تا به الان ۱۲ بار ایرانی‌ها رقمش زده‌اند و این بار برای سیزدهمی که هرگز نمی‌تواند در این مورد عدد نحسی تلقی شود، بی‌تابی می‌کنند.

در این رقابت‌ها، امروز ابتدا افغانستان و قرقیزستان در رقابتی که از ۸:۳۰ صبح به وقت تهران برگزار می‌شود، برای سهمیه جهانی بازی می‌کنند؛ بعد در رده‌بندی، دو تیم تاجیکستان و ازبکستان از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف هم می‌روند و سرانجام هم در دیدار پایانی، از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران با تایلند میزبان دیدار می‌کند. پیش از این هر چهار تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی رسیده‌اند حضورشان در جام جهانی را که قرار است به میزبانی ازبکستان برگزار شود، قطعی کرده‌اند. با این حال از آنجا که خود ازبکستان هم به جمع چهار تیم پایانی رسید، سهمیه آخر قرار است بین یکی از دو تیم افغانستان و قرقیزستان توزیع شود.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما