Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان در خصوص وضعیت بدنی مسی گفت او سال هاست که به تقویم فشرده بازی ها عادت کرده و مشکلی با فشردگی بازی ها ندارد. 

رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با ختافه در هفته ششم لالیگا که شنبه شب ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار می شود، به صحبت پرداخت. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، رونالد کومان در این نشست خبری ابتدا به تمجید از تیم ختافه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در خصوص پست گریزمان تصمیم گیرنده هستم

فردا بازی سختی در پیش خواهیم داشت. باید مراقب فضاها باشیم. ختافه تیمی است که طی سال های اخیر مسیر حرکتی مثبتی داشته است و رسیدن به رقابت های اروپایی، دستاورد بزرگی برای آن ها بوده است. با گریزمان دیروز عصر صحبت کردم. در خصوص پست او و عملکردش صحبت کردیم. به گریزمان گفتم که من به دنبال صلاح تیم و بهترین عملکرد آن هستم. در نهایت من هستم که تصمیم می گیرم گریزمان کجا بازی کند. اگر او بتواند بهترین عملکردش را ارائه دهد، مشکلی وجود نخواهد داشت.

مسی به تقویم فشرده بازی ها عادت دارد 

استراحت مسی؟ می خواهم در هر بازی بهترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستم. مسی با اشتیاق و شادی زیادی بازگشته است. پس از انجام تمرین امروز، در خصوص چیدمان بازیکنان در بازی فردا تصمیم می گیرم. مسی سال هاست که با تقویم هایی فشرده بازی می کند. او بازیکنی است که اگر بازی نکند خسته می شود. مسی یک برنده است و همیشه می خواهد بازی کند. دمبله کیفیت بالایی دارد و شرایط بدنی او روز به روز بهتر می شود. از دیدن عملکرد او در تمرینات راضی هستم. دی یونگ؟ او بازیکنی است که می داند چه زمان خوب است و چه زمانی عملکردش افت کرده است. او در بازی با سویا خوب نبود اما در بازی هلند و ایتالیا، بهترین بازیکن زمین بود. امیدوارم به زودی بهترین فرم دی یونگ را ببینیم.

نمی توان تاریخ دقیقی برای بازگشت تراشتگن تعیین کرد 

پیانیچ؟ او به خاطر ابتلا به کرونا، تمرینات را دیرتر از همه آغاز کرد و هماهنگی کامل او با تیم، کمی طول می کشد. پزشک تیم گفت میرالم از ناحیه کمر با مشکلاتی روبرو است اما وضعیتش را امروز در تمرینات ارزیابی می کنیم تا ببینیم او می تواند در بازی فردا برای دقایقی به میدان برود یا نه. وضعیت تراشتگن؟ فکر نمی کنم او به بازی ال کلاسیکو برسد. فعلا زود است تاریخ دقیقی برای بازگشت تراشتگن تعیین کنیم. از عملکرد نتو راضی هستیم اما امیدواریم تراشتگن هرچه زودتر در دسترس تیم قرار گیرد. داشتن سرجینیو دست به سود بارسلونا است. سیستم تیم برای او معضل نیست زیرا او در سیستم مشابهی با بارسلونا و در آژاکس رشد کرده است. احتمالا دست فردا بازی خواهد کرد زیرا آلبا مصدوم است. او یکی در کنار ریکی پویگ، آلنیا و پدری از آینده های بارسلونا است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲

ژیرونا در هفته سی‌وچهارم لالیگا در ورزشگاه خانگی با نتیجه چهار بر دو بارسلونا را شکست داد تا رئال مادرید را چهار هفته مانده به پایان فصل جاری به قهرمانی در لالیگا برساند.

دریافت 234 MB

   

  

  

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان