Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:31:10 GMT

کاهش ۹۶ درصدی مسافران هوایی در اتحادیه اروپا

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۹۷۳۲

کاهش ۹۶ درصدی مسافران هوایی در اتحادیه اروپا

یورواستات، مرکز آمار اتحادیه اروپا، در گزارشی اعلام کرد که تعداد مسافران هوایی در این اتحادیه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ به شدت کاهش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از شینهوا، یورواستات، مرکز آمار اتحادیه اروپا، روز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد که تعداد مسافران هوایی در این اتحادیه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ به شدت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: در برخورد دو هواپیما در فرانسه ۵ نفر کشته شدند

به گفته یورواستات، با توجه به اقدامات دولت های اروپایی برای مهار شیوع ویروس کرونا که مردم را از سفرکردن دلسرد می کند، با داده های موجود کاهش تعداد مسافران هوایی در میان ۱۹ کشور عضو اتحادیه اروپا بین ۹۶ درصد تا ۹۹ درصد است.

بر اساس این گزارش، داده های سفرهای هوایی برای بلژیک، بلغارستان، جمهوری چک، یونان، مالت، لهستان، رومانی و سوئد در دسترس نبود.

اسپانیا با کاهش ۶۱.۶ میلیون نفری یا ۹۹ درصد از تعداد مسافران هوایی از آوریل تا ژوئیه سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۹، بیشترین آسیب را در این بخش شاهد بوده است.

آلمان در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته، ۵۹.۱ میلیون مسافر هوایی را از دست داده است که کاهش ۹۷ درصدی نشان می دهد.

در همین مدت در فرانسه ۴۴.۲ میلیون نفر کمتر با هواپیما سفر کرده اند که کاهش ۹۷ درصدی نشان می دهد. ایتالیا نیز در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش ۴۲.۶ میلیون نفری یا ۹۸ درصدی مواجه شده است.

این گزارش، کاهش تعداد مسافران هوایی در مقدونیه شمالی که در حال حاضر برای پیوستن به اتحادیه اروپا در حال مذاکره است را ۱۰۰ درصد نشان می دهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ اتحادیه اروپا ویروس کرونا سفر هواپیما جمهوری چک یونان بلغارستان اسپانیا آلمان فرانسه لهستان تعداد مسافران هوایی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ مدت مشابه در سال اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم