Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای دارالشفای امام رضا(ع) و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در روزهای پایانی ماه صفر در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت:  با توجه به احتمال حضور بیشتر زائران و مجاوران در مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در حرم مطهر رضوی، تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شبانه‌روزی در اماکن متبرکه و نیروهای مستقر در آنها افزایش می‌یابد و این تقویت نیروها تا ۲۷  مهر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر ناصر سرگلزایی با اشاره به آمادگی کامل ۴دستگاه آمبولانس مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی افزود: ۳پایگاه‌ سیار فوریت‌های پزشکی در ورودی‌های طبرسی، غدیر و باب الجواد(ع) به پایگاه‌های‌ ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر که در صحن‌های جمهوری اسلامی، آزادی، انقلاب اسلامی، جامع رضوی و گوهرشاد مستقر هستند افزوده خواهد شد.

 

 وی افزود: فوریت‌های پزشکی این مؤسسه در صحن امام حسن مجتبی(ع) نیز با تقویت نیروهای خادمیار سلامت دارالشفای امام رضا(ع) آمادگی کامل برای ارائه خدمات پزشکی اورژانسی به زائران و مجاوران و همچنین اعزام آنان به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد(در صورت نیاز به خدمات تکمیلی پزشکی) را دارد.

 

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با تأکید بر افزایش نیروهای اورژانس و خدمات پرستاری دارالشفای امام رضا(ع) به مناسبت ایام پایانی ماه صفر گفت: دو بخش آزمایشگاه رادیولوژی این مرکز درمانی نیز تا ۲۷ مهربه صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی خواهد بود.

 

سرگلزایی با توصیه بر رعایت دستورهای  بهداشتی همچون استفاده از ماسک از محبان و ارادتمندان حضرت رضا(ع) خواست : با توجه به خطر موج سوم شیوع بیماری کرونا، ضمن توجه به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، با زیارت از راه دور، به انوار قدسی امام هشتم(ع) تمسک جویند.

 

وی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی  با هدف ایجاد امنیت پزشکی، حفظ سلامتی و آرامش خاطر زائران و مجاوران از طریق تماس با شماره داخلی ۲۴۲۴ و شماره‌ عمومی ۳۲۰۰۲۴۲۴، در شبانه‌روز به عموم بیماران اورژانسی حاضر در مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آماده باش نیروهای درمانی حرم رضوی روزهای پایان ماه صفر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی فوریت های پزشکی پایانی ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان

این طرح بنا به تصمیم وزارت بهداشت و با تصویب و ابلاغ دولت باهدف ارتقا سلامت جامعه و اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بااستناد به بند الف ماده نه قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت:در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تحت پوشش این دانشگاه تمام خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال بیمه شده کاملا رایگان خواهد بود

 کامران قدس بااشاره به اینکه در مرحله نخست این طرح در بیمارستان امیرالمومنین سمنان اجرایی شده است گفت: پذیرش، بستری، عمل‌های جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت رایگان انجام خواهدشد

قدس  گفت: این طرح درراستای بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از خدمات حوزه سلامت و تحقق طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: اگر کودکان زیر هفت سال تحت پوشش بیمه نباشند و در مدت زمان بستری در بیمارستان بتوانند تحت پوشش بیمه پایه قرار بگیرند از خدمات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند و برای کودکان زیر ۲ سال شرط پوشش خانوار حذف شده است و اگر فقط کودک زیر ۲ سال تحت پوشش بیمه پایه باشد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود؛ به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه ، آزمایشگاه ، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش