Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مراسم شب شهادت حضرت رضا(ع) از لحظاتی قبل در بارگاه منور رضوی آغاز شده است و قرار است مراسم خطبه‌خوانی شب شهادت نیز برگزار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مراسم شب شهادت حضرت رضا(ع) از لحظاتی قبل در بارگاه منور رضوی آغاز شده است و قرار است مراسم خطبه‌خوانی شب شهادت نیز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی خیابان‌های منتهی به بارگاه منور رضوی سیاه‌پوش شده و عبور و مرور خودروها نیز به سمت حرم منور رضوی در قالب طرح محدودیت ترافیکی ممنوع شده است.

در درون بارگاه منور رضوی اما تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و زائرانی که قصد تشرف به بارگاه رضوی را دارند باید تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده و خدام آستان قدس رضوی نیز نسبت به این مسئله به زائران تذکر می‌دهند.

در تمامی صحن‌های حرم رضوی نیز رنگ و بوی ماتم و عزا پیچیده و از چند روز قبل نسبت به برگزاری مراسم شب شهادت و همچنین روز شهادت تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مشهدالرضا(ع) سوگوار رحلت پیامبر اسلام(ص) و سبط اکبرش / حرم رضوی یکپارچه سیاهپوش استگزارش ویدئویی| ارادت ویژه علمای اهل سنت به مقام شامخ امام رضا(ع)/ حرم رضوی قلب وحدت و اخوت مسلمانانتمهیدات بهداشتی شبانه‌روزی در حرم رضوی/ تمام پروتکل‌ها رعایت می‌شود

تمام مشهدالرضا(ع) نیز در شب شهادت امام رضا(ع) یکپارچه سیاهپوش شده و مردم مشهدمقدس با برگزاری مجالسی به ویژه در فضای مجازی و یا فضای حقیقی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی شب شهادت حضرت را برگزار می‌‌کنند.

برنامه‌های ویژه‌ای نیز در سطح بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است که در تمامی صحن‌ها در حال برگزاری است.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارگاه منور رضوی حرم رضوی شب شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در این مراسم گفت: کانون بازنشستگان ثبت اسناد این استان نخستین کانون در نوع خود در سطح کشور است که به همت اعضای هیات مؤسس و تلاش آنها در مشهد تاسیس شده است.

سید مرتضی مولوی پور افزود: امروز با تلاش‌های رییس سازمان ثبت اسناد کشور شاهد حمایت‌های وی از ‌کارکنان شاغل و بازنشستگان بوده و ما نیز درصدد هستیم تا در سطح استان از تجارب و علم و دانش این عزیزان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به منظور حمایت و کمک به بازنشستگان ثبت اسناد خراسان رضوی آماده هستیم تا محلی در اداره کل اختصاص دهیم تا ضمن استفاده از مشاوره، علم و دانش و تجربیات عزیزان، محلی برای پیگیری امور بازنشستگان باشد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با ذکر این نکته که توجه به امور رفاهی، اجتماعی، درمانی و بهداشتی و امور فرهنگی از جمله برنامه‌ها و اهداف این کانون است، افزود: مشهد به برکت امام هشتم(ع) همواره شهر اولین‌ها بوده و خرسندیم که اولین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در این شهر افتتاح شده است.

در این مراسم «سیدعلی تقوی، محمد صدیقی‌غفاری و کاظم محمدی‌پناه» که در سال‌های گذشته از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی بودند و در حال‌ حاضر اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان ثبت اسناد استان هستند به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و افتتاح رسمی این کانون پرداختند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کانون به مولوی‌پور و همچنین از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به تعدادی از دست‌اندرکاران تأسیس کانون بازنشستگان این اداره اهدا شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی