Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به این موضوع که تنها دو روز تا پایان تحریم تسلیحاتی ایران باقی مانده است از آمادگی ایران برای آغاز خرید و فروش تسلیحات با شرکای بین المللی خود خبر داد.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام نشریه نیوزویک، علیرضا میریوسفی طی مصاحبه‌ای که با این نشریه داشت از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای خرید و فروش سلاح با شرکای بین المللی و دوستان خود با توجه به پایان یافتن تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران طی ۲ روز آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، سخنگوی هیئت ایران در سازمان ملل با بیان این موضوع که، کاملا آشکار است که سازمان ملل و برخی از کشور‌های عضو، سیاست موسوم به فشار حداکثری آمریکا بر ایران را رد کرده‌اند، گفت: تلاش این کشور برای نقض بیشتر برنامه جامع اقدام مشترک و قعطنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل به انزوای این کشور منجر شده است.

وی در ادامه و در پاسخ به این موضوع که آیا ایران هیچ کشور به خصوصی را برای معامله تسلیحاتی در ذهن دارد یا خیر، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در این زمینه گزینه‌هایی را در نظر و در اختیار دارد که از روز یکشنبه مذاکرات خود آغاز میکند.

بیشتر بخوانید: خرازی: ایران به هرگونه تجاوز آمریکا پاسخی قاطع می‌دهد

میریوسفی افزود: جمهوری اسلامی ایران دوستان و شرکای تجاری بسیاری دارد و از سوی دیگر نیز صنعت تسلیحاتی داخلی قدرتمندی در جهت تامین نیازمندی‌های دفاعی خود در برابر تهاجم‌های خارجی دارد.

سخنگوی هیئت ایران در سازمان ملل با بیان این موضوع که طبق جدول زمانی که در قعطنامه ۲۲۳۱ آمده، ایران روز ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) از محدودیت‌های تسلیحاتی رها خواهد شد، اظهار کرد: به صورت طبیعی از این تاریخ ما بر اساس منافع ملی خود با دیگر کشور‌ها در این زمینه تجارت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطعنامه 2231 تحریم تسلیحاتی ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قطعنامه 2231 تحریم تسلیحاتی ایران سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است