Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر خود به خوزستان و در جمع اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اعلام این خبر افزود: براساس ارزیابی، کارنامه فرهنگی برای هر واحد دانشگاهی صادر می‌شود.

وی با اشاره به ترکیب شورای فرهنگی واحدهای دانشگاهی گفت: شورای فرهنگی دانشگاه، نقطه و کانونی برای کیفی سازی برنامه ها، عدم موازی کاری، رصد برنامه ها، تخصیص صحیح اعتبارات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

  معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، آمارهای توصیفی، ترکیب بندی فعالیت ها، درصد جذب اعتبارات، نظام برنامه ریزی، فضای فرهنگی، ساختار، میزان جذب مخاطب، اجرای برنامه های فرهنگی ماندگار، فعالیت‌های ابتکاری، فضای مجازی و... از جمله شاخص‌های ارزیابی است.

وی حضور تشکل‌ها، کانون‌ها، بسیج را یک فرصت مغتنم خواند و گفت: باید با اقدماتِ مناسب، این گروه‌ها را فعال و نشاط واقعی و سازنده را در فضای دانشگاه تقویت کرد.

 فرج اله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان که میزبانی این نشست را برعهده داشت نیز ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان، در سخنانی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در واحد اهواز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان یکی از موفق ترین دانشگاه‌های کشور در زمینه های مختلف فرهنگی از جمله امداد رسانی و تأمین نیازهای مردم سیل زده در سال گذشته این استان بوده است.

وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سال گذشته  را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، گسترش و تقویت  برنامه های فرهنگی  به صورت مجازی را در برنامه ریزی قرار گرفت که در این خصوص علاوه بر برگزاری  مسابقات فرهنگی، دوره های فرهنگی و آموزشی خوبی به صورت مجازی برگزار شده است.

علی عطایی نسب رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست با بیان این مطلب که انبیا (ص) برای هدایت انسان‌ها آمدند و در این راه سختی‌های زیادی را تحمل کردند گفت: کار انبیا برای هدایت بهترین مصداق فعالیت و تلاش فرهنگی است.

وی افزود: تلاش استاد برای هدایت دانشجو، ادامه دهنده کار انبیاء است.

عطایی نسب همچنین با ارائه پیشنهادی  در خصوص قرار گرفتن بسیج کارکنان واحدهای دانشگاهی در شورای فرهنگی از فعالیتهای خوب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تقدیر کرد.

در پایان این نشست، اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1077209 برچسب‌ها فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان شورای فرهنگی ارزیابی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرونا فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان شورای فرهنگی ارزیابی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان فرهنگی دانشگاه شورای فرهنگی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ششمین سالگرد رحلت حاج شیخ غلامرضا حسنی "مجاهد نستوه آذربایجان" گفت: یکی از نمادهای هویت و تاریخ مجاهدت و رشادت های مردم آذربایجان در زمان انقلاب در شهر ارومیه حاج شیخ غلامرضا حسنی بوده و شهرداری ارومیه باید برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه بزرگداشت رحلت آن مرحوم از هیچ تلاشی را دریغ نکند.

وی افزود: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید در برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی در شهر و همچنین سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری در فضاسازی و آذین بندی های سطح شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد شدید از ضعف اطلاع رسانی روابط عمومی های شهرداری بیان کرد: ضعف روابط عمومی ها در مباحث اطلاع رسانی در ویژه برنامه ها، مراسمات و پروژه های عمرانی و خدماتی مدیریت شهری مشهود است.

دکتر خلیل پور در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از رسالت های اصلی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایجاد شور و نشاط برای مردم بوده اظهار کرد: فصل تابستان شهر ارومیه پتانسیل و فرصتی بی نظیر برای برگزاری جشنواره ها و نهایت استفاده در تحقق رسالت سازمانی می باشد.

وی با اشاره به ضرورت نامگذاری کلیه پل های سطح شهر ارومیه به یک نام و یا نماد یادآورشد : برخی از پل های شهر مزین به نام های مقدس همچون (پل مادر و پل خاتم الانبیاء و ... بوده و تزیین ها و فضا سازی پل ها تا حدودی متناسب با نام آنها انجام شده و در سایر پل های سطح شهر هم اقداماتی نظیر آنها انجام شود. 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال پل غیر همسطح آذربایجان که چند سطح آن به فاز بهره برداری رسیده است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه میتواند با فضاسازی متناسب با نام پل اقدام و تصویری از "شهید مهدی باکری  به عنوان تبلور غیرت آذربایجان "در آن استفاده کند.

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان