Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@20:01:14 GMT

مقاومت، دشمنان را منفعل و مغلوب کرده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۰۰۳۳

دبیر کمیته بین‌الملل پنجمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول اند و هیچ کدام از اینها نمی توانند به هم کمک کنند و این نتیجه مقاومت است که در همه نقاط شرایش تثبیت شده و دشمن را کاملا منفعل کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حسین اکبری در برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر گفت: نخبگان دنیا به این باور رسیده اند که افول آمریکا سالهاست که شروع شده و حداکثر تا ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ آمریکا دیگر قدرت اول جهان نخواهد بود و هژمونی آن از بین می‌رود و در خوشبینانه ترین حالت،  آمریکا به یک قدرت منطقه‌ای در آمریکای شمالی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر کمیته بین‌الملل پنجمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت گفت: با افول آمریکا شرایط رژیم صهیونیستی هم به مراتب بدتر و پیچیده‌تر خواهد شد و حکومت‌های مستبد منطقه هم ناگزیر خواهند شد قدرت را به مردمانشان واگذار کنند، چون این حکومت‌ها هیچ دستاوردی نداشته اند جز این که مطیع آمریکا بوده اند و در بحث خرید امنیت هم موفق نبوده اند.

اکبری گفت: با افول آمریکا جهان به سمتی خواهد رفت که بحث حقوق بشر و عدالت بیش از پیش رعایت شود.

دبیر کمیته بین‌الملل پنجمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت افزود: نخبگان دو فرضیه دارند و آن این که با کاهش هژمونی آمریکا، چین می‌تواند جای آن را بگیرد، روس‌ها هم به عنوان بازیگر در صحنه وارد خواهد شد و کشور‌های رو به توسعه نیز قدرت می‌یابند و هر منطقه قدرت اولی خواهد داشت.

او با اشاره به اهمیت منطقه غرب آسیا گفت: با افول آمریکا که در برابر مقاومت کاملا شکست خورده قدرت‌های جدید در منطقه و دنیا ظهور خواهند کرد.

اکبری گفت: بعد از انتخابات آمریکا شاهد شرایط جدیدی خواهیم بود و فرقی هم نمی‌کند چه کسی انتخاب شود شرایط به نفع مقاومت و جهان اسلام پیش خواهد رفت.

او گفت: جمهوری اسلامی را باید در جبهه مقاومت تعریف کنیم و گفتمان مقاومت بود که مانع اجرای طرح‌های اشغالگری و سلطه گری آمریکا در منطقه شد، مقاومت به یک باور و اندیشه و جبهه تبدیل شده و مردم را به این باور رسانده که می‌توانند در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی بایستند و به استقلال برسند.

اکبری گفت: امروز حضور آمریکا در عراق برای ان‌ها به یک معضل تبدیل شده نمی‌دانند که بمانند یا بروند و این‌ها نتیجه مقاومت است.

دبیر کمیته بین‌الملل پنجمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت افزود: اگر در داخل لبنان رای گیری کنند حزب الله محبوب‌ترین جریان در این کشور است، برچسب ها: حسین اکبری ، حزب الله ، مجاهدان در غربت ، فلسطین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حسین اکبری حزب الله مجاهدان در غربت فلسطین افول آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه اطمینان داد که روسیه همه آنچه را که برای پیروزی در جنگ با اوکراین نیاز دارد، در اختیار دارد.

مدودف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: "ما هرآنچه که نیازمان است را داریم - پتانسیل فنی، تجربه کاری، پشتکار و قدرت، وفاداری ما به میهن، حافظه عمیق تاریخی، و اهداف درست تعیین شده. پیروزی از آن ما خواهد بود. "

علاوه بر این، این مقام گفت که مسکو "سلاح‌های مهیب" تولید می‌کند که "دشمنان" را می‌لرزاند.

دیمیتری مدودف پیشتر در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

او همچنین، سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد کمک‌های مالی بستگی دارد، شر مطلق خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند