Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه جروزالم‌پست جمعه‌شب گزارش داد: رژیم صهیونیستی و بحرین توافقی موقت را برای ایجاد روابط دیپلماتیک و گشایش سفارت در منامه پایتخت بحرین با حضور مقام‌های این کشور و رژیم صهیونیستی و دو مقام ارشد آمریکایی امضا می‌کنند.

این گزارش که به نقل از مقام‌های صهیونیستی و آمریکایی منتشر شده، افزود: «استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا و «آوی برکوویتز» نماینده ویژه کاخ سفید در مذاکرات بین‌المللی نیز در مراسم امضای این توافق حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در تیرماه از توافق امارات متحده عربی و اسرائیل برای عادی سازی روابط دیپلماتیک خبر داد و یک ماه بعد نیز طرح عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و بحرین در ماه سپتامبر دنبال شد.

در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) مقام های تل آویو و ابوظبی توافق‌نامه‌هایی برای عادی‌سازی روابط در واشنگتن امضا کردند. تا پیش از آن تنها دو کشور عربی مصر و اردن با اسرائیل روابط دیپلماتیک داشتند.

رژیم صهیونیستی روابط خود را با امارات متحده عربی و بحرین عادی کرده و این دو کشور به همراه عربستان به هواپیماهای صهیونیست‌ها اجازه داده‌اند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند؛ مسأله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

اکنون کارشناسان منطقه از عادی ‌سازی روابط بین برخی کشورهای عربی با رژیم  اسراییل با عنوان آشکارسازی نام می‌برند و معتقدند که این روابط در ۲۵ سال گذشته جریان داشته و اکنون آشکار شده است.

برچسب‌ها بحرین مسير اشتباه اسرائیل ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین مسير اشتباه اسرائیل ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی بحرین مسير اشتباه اسرائیل ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی اخبار کنکور عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کد خبر 749715

دیگر خبرها

  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد