Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان بندرعباس با اشاره به سهم هفت میلیارد تومانی هرمزگان در بازسازی بقاع متبرکه سوریه، گفت: سهم شهرستان‌های هرمزگان برای مشارکت در این امر نیز مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» ظهر امروز (25 مهرماه) در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس اتکا به ظرفیت‌های داخلی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای محور مقاومت در منطقه دانست و اظهار کرد: دشمنان با ایجاد گروه‌های افراطی تروریستی به دنبال انحراف افکار عمومی از اسلام واقعی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تخریب برخی از بقاع متبرکه توسط داعش در سوریه، عنوان کرد: مشارکت ایران و استان هرمزگان در بازسازی اماکن مقدس که توسط دلار سعودی‌ها و دشمنان اسلام تخریب شده بودند افتخاری بزرگی محوب می‌شود که در نهایت منجر به تقویت روابط فرهنگی و دینی دو کشور نیز خواهد شد.

 

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: استان هرمزگان حدود هفت میلیارد تومان را برای بازسازی بقاع متبرکه در سوریه هزینه خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در پایان با اشاره به سهم شهرستان‌های هرمزگان در بازسازی بقاع متبرکه، تشریح کرد: اقداماتی برای جلب مشارکت مردمی برای این امر خداپسندانه پیش‌بینی شده است که از  مبادی رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان خطبه نماز جمعه بازسازی بقاع متبرکه هرمزگان در بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان