Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: پیامبر اکرم آغازگر راه سعادتمندی زندگی انسان ها بود و مسلمان ها باید در روز وفات این ختم نبوت بار دیگر با راه و سیره ایشان تجدید بیعت کنند.

«حجت الاسلام اباذر بیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان گفت: بهترین وصل برای پیامبر اکرم در زیارت غدیریه آمده است که چنین آمده: پیامبری است که پایان گر یک حقیقت و آغازگر حقیقت دیگر است این یعنی پیامبر اسلام رسالت ۱۲۴ هزار پیامبر را به پایان رساند و سلسله ولایت با ایشان آغاز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: پیامبر اسلام از کامل ترین انسان ها بود و اخلاقات حسنه آن حضرت همگان را به سوی خود جذب می‌کرد.

این مسئول با اشاره به اخلاقات پیامبر اسلام تصریح کرد: بزرگواری، امین بودن، مهربان بودن نسبت به دشمنان و بخشش آن حضرت می تواند الگوی بزرگ در زندگی امروزی ما انسان ها باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای شناخت هر چه بهتر از پیامبر باید قرآن را کامل شناخت زیرا رسول خدا قرآن مجسم است که ما انسان ها باید مانوس بودن پیامبر به قرآن کریم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

بیگی ادامه داد: حضرات معصوم از هرگونه گناه و خطا مبرا هستند و همین اخلاق حسنه این حضرت را آغازگر راه سعادت مندی زندگی انسان ها قرار داده است.

مسئول ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی  اضافه کرد: در روز وفات ختم نبوت باید بار دیگر با راه و سیره این حضرت تجدید بیعت کنیم سعی داشته باشیم زندگی خود را سیره نبوی پر کنیم تا سعادت مند شویم.

حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: پیامبر اکرم آغازگر راه سعادتمندی زندگی انسان ها بود و مسلمان ها باید در روز وفات این ختم نبوت بار دیگر با راه و سیره ایشان تجدید بیعت کنند.

 

 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: رحلت حضرت محمد ص حضرت محمد ص کانون های مساجد زندگی انسان ها انسان ها پیامبر اکرم آغازگر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آن چه این نامردمان با جان انسان می کنند! | ببینید

دریافت 8 MB

همشهری آنلاین: بمباران غزه و کشتار شهروندان فلسطینی بی گناه در جنگ غزه یکی از تراژدی‌های تاسف تاریخ بشریت است.

تراژدی و جنایت ضدانسانی که حتی در میان حیوانات نیز این جنایات در این ابعاد دیده نمی شود. این تصاویر صحنه دردناک خداحافظی پدر و مادر فلسطینی با نوزاد چند ماهه را نشان می‌دهد.

کد خبر 848133 برچسب‌ها خبر مهم اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • آن چه این نامردمان با جان انسان می کنند! | ببینید
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم