Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وزیر سابق صهیونیست به قدرت ایران در برابر آمریکا و تسلیم نشدن در برابر این کشور اذعان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از عربی ۲۱، «یوسی بیلین» وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی اذعان کرد که خروج آمریکا از برجام باعث به زانو درآمدن ایران و تسلیم شدن این کشور نشده است.

بیشتر بخوانید: آیا سرنوشت نتانیاهو به سرنوشت ترامپ گره خورده؟

بیلین افزود: خروج آمریکا از برجام بنا به توصیه بدی بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل آن را به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر سابق صهیونیست ادامه داد: حساب و کتابهای ترامپ و نتانیاهو در قبال ایران غلط از آب درآمد چرا که آنها فکر می کردند اگر آمریکا از برجام خارج شود و تحریم ها علیه ایران بازگردد این کشور تسلیم شده و خواهان برگزاری دور جدیدی از مذاکرات می شود.

وی افزود: اما ایران تسلیم نشد و موفق شد با وجود این تصمیم آمریکا، در توافقنامه هسته ای باقی بماند. هیچکدام از کشورهای اروپایی، اقدام مشابه ترامپ را انجام ندادند. منطقی است که جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات اقدام ریشه ای در این خصوص انجام دهد و چه بسا آمریکا به توافق هسته ای بازگردد.

این وزیر صهیونیست در ادامه گفت: با وجود رئیس جمهوری مانند ترامپ، اسرائیل باید هزینه توصیه های نادرست نتانیاهو را بدهد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ نتانیاهو برجام ترامپ دونالد ترامپ بنیامین نتانیاهو اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو