Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه عصر جمعه حمله یک فرد مهاجم با چاقو به یک معلم تاریخ در حومه پاریس را «حمله تروریستی اسلام‌گرایانه» توصیف و آن را محکوم کرد.

مکرون از مدرسه‌ای در منطقه کنفلان-سنت-اونورین در حومه پاریس که این معلم تاریخ در آن تدریس می‌کرده و حادثه قتل او در نزدیکی آن روی داده، بازدید کرد و گفت: یکی از هموطنان ما امروز کشته شد چون درس آزادی باورمندی یا ناباورمند بودن را می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این معلم تاریخ در کلاس درس تصاویر موهن از پیامبر اسلام (ص) به دانش‌آموزان نشان می‌داده و عصر جمعه فرد مهاجم که اصالت الجزایری داشته با چاقو گلوی او را بریده است.

خبرگزاری رویترز در گزارش خود از این حادثه نوشت که پلیس فرانسه پس از آنکه فرد مهاجم را به ضرب گلوله کشت، اعلام کرد که پلیس ضدتروریسم در حالی تحقیق درباره این حادثه است.
به نوشته رویترز، پلیس فرد مهاجم را در فاصله کمی از محل حادثه در حالی که چاقویی در دست داشت، دیده و به او شلیک کرده بود.
یک منبع در پلیس فرانسه به خبرگزاری رویترز گفت که شاهدان حاضر در صحنه قتل گفته‌اند که فرد مهاجم هنگام حمله فریاد «الله اکبر» سر داده است.
این حمله در حالی است که پاریس اوایل مهر ماه نیز شاهد حمله‌ای دیگر با چاقو در محل پیشین دفتر مجله شارلی ابدو بود که تروریستی اعلام شد.

برچسب‌ها فرانسه حمله با چاقو علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه حمله با چاقو علائم کرونا فرانسه حمله با چاقو علائم کرونا اخبار کنکور فرد مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!

امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در پیامی آشکار درباره آینده کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی که قراردادش با این تیم به‌زودی به اتمام می‌رسد و به احتمال زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد، از تیم اسپانیایی خواست تا به این بازیکن اجازه دهد تا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تیم المپیک فرانسه را همراهی کند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مکرون در گفتگو با لاتریبیون دیمانش، گفت: واقعا امیدوارم تمام باشگاه‌های اروپایی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. همانطور که باشگاه‌های فرانسوی چنین کاری کرده‌اند؛ این روحیه المپیک است.

وی افزود: هفته گذشته با پدر امباپه حرف زدم و از او درباره تمایل امباپه سوال کردم و او گفت که شخصا دوست دارد در المپیک حضور داشته باشد.

امباپه به‌تازگی گفته که «نظرم تغییر نکرده، اما حقیقت این است که به المپیک فکر نمی‌کنم. به زمان حال فکر می‌کنم و زمان حال برای من، یعنی پی‌اس‌جی»!

براساس گزارش‌ها امباپه و رئال پشت در‌های بسته توافقی را امضا کرده‌اند که براساس آن مرد فرانسوی از اول جولای بازیکن جدید کهکشانی‌ها خواهد بود.

امباپه در گفتگو با نیویورک‌تایمز گفته بود: «هرگز تصور نمی‌کردم که قرار است با رئیس جمهور (مکرون) درباره آینده‌ام صحبت کنم. اتفاق عجیب و غافلگیرکننده‌ای است. او گفت که «دوست دارم در پاریس بمانی، چون ماندنت برای کشور خیلی مهم است»؛ شنیدن چنین حرفی از رئیس جمهور، واقعا ارزشمند است.

البته، رئال مادرید ظاهرا موضع خود را درباره این موضوع روشن و اعلام کرده است که به امباپه اجازه حضور در المپیک پاریس را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • چرا مکرون برای روس‌ها رجز می‌خواند؟!
  • ویدئو| حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به دانشجویان
  • حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین+ فیلم
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!