Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نخل‌داران دارای شرایط سختی در زمینه فروش محصول هستند که مسئولان چهاد کشاورزی و صمت باید نگاه ویژه‌ای به این قسمت داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این باره با نگاه حمایت از نخل داران، تدابیر جدی و سریع اندیشیده و اقدامات لازم در مراحل تبدیل سیستم سنتی کاشت به سیستم نوین آبیاری، برداشت و نگهداری صحیح و علمی، توسعه گسترده صنایع تبدیلی و فرآوری‌های نوین و بسته بندی مناسب، تبیین استاندارد بهداشتی آن به ویژه در شرایط کنونی،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونق تجارت ملی و فرا ملی به عمل آورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هر چه زودتر شهرک بزرگ صنعتی خرما که تمامی این امور در آن قرار دارد و موافقت اصولی آن نیز اخذ شده است احداث شود.

وی با اشاره به ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با دانش آموختگان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح گفت: رهبر معظم انقلاب در این ارتباط تصویری مطالب بسیار مهمی ایراد فرمودند که مسؤولان ذی ربط باید آن مطالب راهبردی و ارزشمند را سرلوحه کار خویش قرار داده و با جدیت به آن عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که لازمه حفظ اقتدار و هویت ملی و تأمین منافع ملی محاسبه صحیح و عقلایی از تهدیدها و ظرفیت‌های قدرت دفاعی، استحکام ثبات اقتصادی و مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

و ی گفت: رهبری در این دیدار حل مشکلات معیشتی و اقتصادی به شرط تلاش شبانه روزی مسؤولان و مدیریت قوی، جامع و خستگی ناپذیر و تمرکز بر تولید داخلی قابل حل بر شمردند.

وی بیان کرد: ۲۶ مهر ماه روز جهانی ریشه کنی فقر نماد زمانی آثار مخرب فقر و استضعاف در جغرافیای زمانی است همان چیزی که اسلام بر رفع و دفع آن تاکید بسیار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآور شد: بر همگان به ویژه مسئولان لازم است در عرصه ریشه کنی فقر تلاشی کار آمد داشته باشند تا نیاز ضروری نیازمندان بر طرف شده و عدالت اجتماعی تحقق پذیرد و شاهد آثار شوم فقر در زندگی آنان نباشیم.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه شرایط معیشتی بسیاری از مردم نیازمند مساعدت‌های جدی است خاطرنشان کرد: در مسئله نیاز دانش آموزان به دستگاه‌های ارتباطی دروس مجازی لازم است مسؤولان به ویژه نهادهای حمایتی مانند کمیته محترم امام (ره) و خیرین تدابیر و اقدامات لازم و سریع به عمل آورند.

کد خبر 5049626

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه بوشهر بوشهر نخلستان خرما ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا اربعین حسینی گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به سامانه بارشی قوی که طی روز‌های آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت : با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای این سامانه و مخاطرات احتمالی ناشی از آن، لازم است همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: به تمامی دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان از جمله شهرداری‌ها، آتش نشانی، هلال احمر، راهداری و... اعلام شده آماده باشند و اقدامات لازم برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از احتمال وزش باد و تگرگ ناشی از فعالیت این سامانه نیز یاد کرد و گفت: لازم است دستگاه‌های خدمت رسان از جمله در حوزه برق آمادگی کافی را داشته باشند. با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر، لازم است شهرداری‌ها نیز نسبت به پاکسازی کانال‌ها و جوی‌های آب اقدام کنند.

یگانه از احتمال خسارت به مزارع کشاورزی و باغات نیز خبر داد و از کشاورزان خواست اقدامات لازم را برای جلوگیری از خسارات در مزارع و باغات خود انجام دهند.

وی به مردم توصیه کرد از سفر‌های غیرضروری در این چند روز خودداری کرده و حتما از توقف و چادر زدن کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند و گفت: به عشایر کوچ‌رو نیز توصیه می‌شود فعلا از جابجایی خودداری کرده و در مکان امن و دور از رودخانه‌ها توقف کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه بارش‌های بهاری معمولا همراه با صاعقه است، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود افراد و خصوصا کشاورزان از قرار گرفتن در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و ورزشکاران نیز از رفتن به ارتفاعات و کوهنودی در این ایام پرهیز کنند.

یگانه درباره احتمال وقوع گرد و غبار خصوصا در نوار مرزی استان طی روز‌های آینده نیز هشدار داد و گفت: لازم است افراد بیمار، کودکان و سالمندان مراقبت بیشتری داشته باشند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی از امروز (۱۰ اردیبهشت) تا شنبه (۱۵ اردیبهشت) جو استان را تحت تاثیر قرار داده و بارش‌های نسبتا قوی، وزش باد، کاهش دما، تگرگ و رعد و برق را به همراه دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی