Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@22:49:57 GMT

پیروزی قاطع پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۱۶۵۴

پیروزی قاطع پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه

 در اولین بازی از هفته هفتم لوشامپیونا فرانسه، جمعه شب تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن میزبان خود تیم نیم را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید.

در این دیدار که تیم نیم خیلی زود و در دقیقه ۱۲ بازی با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره شد، کیلیان امباپه دو بار در دقایق ۳۲ و ۸۳، آلساندرو فلورنزی در دقیقه ۷۷ و پابلو سارابیا در دقیقه ۸۸ گل‌های PSG را به ثمر رساندند تا شاگردان توماس توخل با کسب پنجمین پیروزی‌شان در این فصل لوشامپیونا ۱۵ امتیازی شوند و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (شنبه) دو بازی دیگر در لوشامپیونا برگزار می‌شود که در دیدار نخست از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران تیم رنس میزبان لوریان خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۲:۳۰ مارسی از بوردو پذیرایی می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا پاری سن ژرمن امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳