Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:14:57 GMT

در دست اجرا بودن 21 پروژه بازآفرینی شهری در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۱۷۰۹

در دست اجرا بودن 21 پروژه بازآفرینی شهری در لرستان

احسان درویشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح‌های بازآفرینی شهری قرا بود در 2700 محله‌ با بافت تاریخی، سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و میانی در کشور طی ده سال قرار است که  اجرا شود.

وی با بیا اینکه سهم لرستان از این تعداد محله 19 مورد است، افزود: از این تعداد 6 محله سهم خرم‌آباد، پنج محله سهم بروجرد، دورود و الیگودرز هر کدام سه محله و در نهایت یک محله نیز سهم شهر کوهدشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول اداره هماهنگی و امور اجرایی معاونت بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: طرح بازآفرین شهری شامل آسفالت ریزی خیابان‌ها، ساخت پارک، مدرسه، جدول کشی و ساخت خانه محله است.

درویشیان با اشاره به اینکه امسال 500 تن قیر برای آسفالت محله‌هایی که در شهر خرم‌آباد جز طرح بازآفرینی شهری هستند در اختیار شهرداری خرم‌آباد قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر 21 پروژه در دست اجرا در حوزه بازآفرینی شهری با ارزش 21 میلیارد تومان داریم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح بازآفرینی شهری یک همکاری مشترک بین سایر دستگاه‌های اجرایی با این اداره کل بوده و برای اجرای آنان بایستی همه از جمله شهرداری‌ها به میدان بیایند.

 لازم به ذکر است که در سال جاری 13 میلیارد تومان اعتبار در این حوزه تا به امروز جذب شده است.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان بازآفرینی شهری بافت تاریخی شهرسازی بازآفرینی شهری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود

امام جمعه اهواز گفت: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

به گزارش مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است