Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس رنجکش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اختصاص بیش از ۱۲میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و کمک به توسعه کسب و کارها در شهرستان شفت در سال جاری کمتر از 10 درصد آن تاکنون جذب شده است.
وی  خاطر نشان کرد:  این تسهیلات باید هرچه سریعتر با توجه به ارسال پرونده ها به بانک ها تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : دولت با تمام محدودیت هایی که در تامین منابع مالی دارد از محل صندوق توسعه ملی اعتباراتی را با بهره کم به منظور ایجاد فرصت های شغلی در مناطق روستایی و همچنین توانمند سازی افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی اختصاص داده است.
رنجکش تصریح کرد : در استان گیلان هم به دلیل اهداف تعیین شده در مسیر رفع محرومیت ها در شهرستان شفت میزان این اعتبارات افزایش یافته است اما عدم جذب آنها با گذشت هفت ماه از سال چندان مناسب نیست و نگران کننده است.
دبیر ستاد ویژه پیگیری محرومیت زدایی شهرستان شفت تاکید کرد : بر اساس آمارهای نهادهای حمایتی بیش از ۵۰درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش این نهادها قرار دارند که توانمند سازی افراد تحت پوشش و ایجاد فرصت های شغلی با توجه به استعدادها و موقعیت های شفت از اولویت های دولت و استانداری گیلان در محرومیت زدایی در این شهرستان است.
وی ادامه داد : با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم و افزایش قیمت ها  پرداخت بهنگام این تسهیلات نقش مهمی در اجرای طرح های اشتغالزایی و رونق کسب و کارها  دارد و مدیران بانک  باید به این نکته توجه جدی داشته باشند.
رنجکش از فرماندار شهرستان شفت خواست تا با همکاری نهادهای حمایتی نسبت به پیگیری جدی پرداخت این تسهیلات تا یک ماه آینده اهتمام داشته باشند.
به گفته وی ، خروج هر فرد از پوشش نهادهای حمایتی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی بسیاری در خانوارها دارد و علاوه بر آن موجب رفاه و افزایش در آمد خانوارها می شود که باید به اثرات این توانمند سازی توجه بیشتری شود.
دبیر ستاد ویژه پیگیری محرومیت زدایی شهرستان شفت اضافه کرد: البته عملکرد بانک های استان و شهرستان شفت در سال گذشته روند خوبی داشته و اعتبارات  پیش بینی شده جذب شده بود.

شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و چهار دهستان جیرده ، ملاسرا ، چوبر و نصیرمحله و در مجموع ۱۰۲ روستا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

شفت به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته  گیلان  محسوب شده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی استانداری گیلان گیلان تسهیلات بانکی استانداری گیلان گیلان اخبار کنکور نهادهای حمایتی شهرستان شفت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ علی محقق اظهار داشت: خلیج فارس همواره محل تلاقی شماری از کریدور‌ها بوده و توجه به اینکه بنادر ایرانی در این زنجیره ایفای نفش کنند بسیار مهم است.

وی افزود: در بحث یکپارچه نگری توجه به نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که دانشگاه خلیج فارس می‌تواند نقش محوری در این موضوع داشته باشد.

محقق با اشاره به اهتمام جمهوری اسلامی ایران به امنیت منطقه خلیج فارس توسط کشور‌های منطقه گفت: در راستای تحقق امنیت دریامحور تقویت همکاری‌های چند جانبه امنیتی از جمله مانور‌های مشترک نظامی مهم و پرمفهوم است.

رئیس اداره اسناد وزارت امورخارجه یادآور شد: رویکرد تقویت سیاست اهتمام به گسترش روابط با کشور‌های حاشیه خلیج فارس در سیاست‌های دولت سیزدهم مشهود است.

محقق با اشاره به اینکه تعاملات تاریخی و تمدنی خلیج فارس از موضوعات مورد توجه است گفت: نگاه استعماری در منطقه خلیج فارس از زمان پرتقالی‌ها و بریتانیایی‌ها که در این منطقه سیطره داشتند وجود داشته است.

وی افزود: این امر باعث شده بود تا کشور‌های استعماری همواره به دنبال این باشند که شمال خلیج فارس از جنوب آن جدا شود.

دیگر خبرها

  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی