Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس علیرغم روند مثبتی که در کل هقته در پیش گرفته بود، در ادامه معاملات امروز روند نزولی به خود گرفت و با افت ۱۸ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۶۰ هزار واحد ایستاد. به گزارش پول نیوز، معاملات روز شنبه بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل در بازار بورس روز شنبه یک هزار و ۱۴۳ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس معاملات روز شنبه بیش از ۶ میلیارد و ۷۵۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۸ هزار و ۱۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

روز پس از آن نیز شاخص کل بورس تهران با افزایش ۵۵ هزار واحدی ۳.۶ درصد رشد کرد و در یک قدمی کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز با ۸ هزار و ۵۰۰ واحد رشد در رقم ۴۱۹ هزار واحد ایستاده است. شتران، فارس، فولاد، وبملت و فملی نماد‌های تاثیرگذار بر رشد شاخص‌های بورس در روز یکشنبه هستند. شاخص کل بازار فرابورس نیز با رشد ۳۵۹ واحدی به رقم ۱۸ هزار و ۴۷۵ واحد رسیده است. ارزش معاملات بورس ۱۳ هزار و ۷۵۷ میلیارد تومان و ارزش کل معاملات بازار یکشنبه ۱۹ هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان بود.
شاخص کل بورس در معاملات روز دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ با ریزش ۱۷ هزار واحدی (معادل ۱/۱- درصد کاهش) در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز قرمزپوش شد و با افت ۲۵۰۰ واحدی (معادل ۰/۶- درصد کاهش) رقم ۴۱۶ هزار و ۴۴۷ واحد را ثبت کرد. شاخص کل فرابورس نیز به ۱۸ هزار و ۲۷۹ واحد رسید. ارزش معاملات بورس ۱۶،۴۰۵ میلیارد تومان و حجم معاملات آن به ۱۹.۳ میلیارد سهم رسید. در فرابورس نیز، ارزش معاملات ۵،۴۶۱ میلیارد تومان و حجم معاملات به ۳.۰۱ میلیارد سهم رسید. «شپنا»، «خودرو» و «اخابر» سه نماد با بیشترین اثر مثبت و «فولاد»، «فملی» و «تاپیکو» سه نماد با بیشترین اثر منفی بر بورس بودند.
معاملات روز سه شنبه بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران  ۰.۰۱درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن ۰.۵ درصد نزول کرد. نماد‌های «وبملت»، «خودرو»، «فولاد»، «فملی»، «وتجارت»، «پترول» و «خساپا» در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس و نماد‌های «دی»، «ذوب»، «شگویا»، «صبا»، «وپویا»، «آریا» و «کرمان» قرار گرفتند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به ۱۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل بورس تهران در معاملات آخرین روز از هفته، با ریزش ۱۸ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۶۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز قرمزپوش شد و با افت ۲۴۰۰ واحدی رقم ۴۱۱ هزار و ۹۰۹ واحد را ثبت کرد. شاخص کل فرابورس نیز به ۱۸ هزار و ۷۴ واحد رسید. ارزش معاملات بورس ۹،۲۸۷ میلیارد تومان و حجم معاملات آن به ۶.۶ میلیارد سهم رسید. در فرابورس نیز، ارزش معاملات ۳،۴۶۶ میلیارد تومان و حجم معاملات به ۱.۸ میلیارد سهم رسید. «شپنا»، «تاپیکو» و «شتران» سه نماد با بیشترین اثر مثبت و «فولاد»، «فملی» و «کگل» سه نماد با بیشترین اثر منفی بر بورس بودند.

با افت و خیز‌های این هفته بازار بورس، باید دید در هفته آینده چه سرنوشتی در انتظار سهامداران است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شاخص کل بورس بورس اوراق بهادار بورس تهران عرضه سهام سهام عدالت بورس تهران میلیارد تومان و حجم معاملات میلیارد سهم رسید ارزش معاملات شاخص کل بورس فرابورس نیز معاملات روز یک میلیون هزار واحدی واحد رسید هزار واحد ۱۸ هزار هم وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس