Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که بعضی از رسانه‌های عربستانی اعلام کرده‌اند شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در کمیته استیناف AFC رد شده است، تعدادی از کارشناسان سعودی به این خبر واکنش نشان دادند و آنرا رد کردند.

به گزارش مشرق، باشگاه النصر عربستان در پی استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا، از این باشگاه ابتدا به کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون آسیا شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکایت النصر که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر پرسپولیس حذف شده بود، در کمیته اخلاق و انضباطی رد شد.

النصری ها سپس اعلام کردند به کمیته استیناف شکایت می‌کنند و درخواست بازنگری در این رای را می‌دهند. شب گذشته در فضای مجازی و رسانه‌های عربستان خبرهای زیادی از رد درخواست النصر در کمیته استیناف و قطعی بودن حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان مطرح شد.

روزنامه «نبض» عربستان در خبری فوری در این خصوص نوشت: «کمیته استیناف AFC درخواست النصر را رد و رای کمیته انضباطی را در پرونده پرسپولیس ایران تایید کرد.»

حتی روزنامه «البیان» امارات هم این خبر را منتشر و تاکید کرد که شکایت النصر از نماینده ایران در کمیته استیناف مورد قبول واقع نشده است.

بازتاب گسترده این خبر به حدی بود که بعضی از کارشناسان حقوقی عربستان را به واکنش واداشت. «احمد الامیر» کارشناس حقوقی در این ارتباط در توییتر خود نوشت: «خبر منتشر شده صحیح نیست و هدف از انتشارش مشخص است.»

همچنین «عبد العزیز المریسل» خبرنگار عربستانی در خبری اختصاصی مدعی شد رد شکایت النصر صحت ندارد. وی گفت: «النصر درخواست کرده بود AFC دلایل رد شدن شکایتش را اعلام کند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. در نتیجه النصر با ارسال ایمیل دوم درخواست فوری را برای ارسال دلایل به منظور تجدیدنظرخواهی ارسال کرد. به همین دلیل خبر رد استیناف النصر صحت ندارد.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به صورت رسمی خبری در این مورد منتشر نکرده است اما بعید به نظر می‌رسد با درخواست النصر برای تغییر نتیجه مسابقه موافقت شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ پرسپولیس النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا کمیته استیناف کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گل اول اتحاد کلبا به النصر توسط قایدی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) گل اول اتحاد کلبا به النصر توسط قایدی
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت