Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:23:29 GMT

ژاردل: من بهتر از لواندوفسکی بودم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۲۰۱۸

ژاردل: من بهتر از لواندوفسکی بودم

مهاجم پیشین پورتو تاکید کرد که او یک مهاجم منحصر به فرد بود و بهتر از لواندوفسکی بازی می‌کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رکورد، ماریو ژاردل، مهاجم پیشین برزیلی پورتو به مقایسه با روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۲۰- ۲۰۱۹ واکنش نشان داد.

او گفت: من مهاجمی منحصر به فرد بودم و می توانم بگویم که لواندوفسکی مانند من نبود بلکه من بهتر از او بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاردل ادامه داد: لواندوفسکی بازیکنی است که در یک سال ۴۵ تا ۶۰ گل به ثمر می‌رساند اما من ۷-۶ سال پیاپی چنین رکوردی را به نام خود به ثبت رساندم و این نشان می‌دهد که چرا می‌گویم بهتر از مهاجم لهستانی بایرن مونیخ هستم.

این مهاجم برزیلی باوجود آن که دو بار در سال ۱۹۹۹ و ۲۰۰۲ توانست کفش طلای فوتبال اروپا را به دست آورد اما تنها تیم سرشناسی که در اروپا برای آن بازی کرد پورتو بود و ۱۰ بار هم پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل را بر تن کرد.

او ادامه داد: اکنون قیمت بازیکنان بسیار بالا رفته است. اگر الان من بازی می‌کردم حداقل قیمتم ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون یورو بود.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری از دانیله ده‌روسی به دلیل حمایتش تشکر کرد و تاکید کرد که تیمش برای بازی مقابل رم خیلی آماده است. مربی 56 ساله ایتالیایی در طول دومین دوره حضورش روی نیمکت یووه تخت فشار زیادی است چرا که تیمش چند ماه پیش در کورس قهرمانی حضور داشت اما این رقابت را به اینتر واگذار کرد.

در ماه‌های اخیر، یوونتوس در شرایط بسیار بدی قرار داشته و در 13 بازی اخیر خود در سری A، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. با وجود این دو، پیروزی مقابل رم برای تضمین سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان کافی است.

آلگری در کنفرانس خبری درمورد اهداف تیمش‌ در بازی مقابل رم گفت: "ما به خوبی آماده شده‌ایم، سپس فردا خواهیم دید که آیا می‌توانیم به مسیرهای موفقیت برگردیم یا خیر. رم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است.  این یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود."

وضعیت تیموتی وه‌آ؟

او بازی خوبی انجام داد. الان کمی بهتر است و می‌تواند بازی کند. الکس ساندرو و کنان ایلدیز، فردا در ترکیب نخواهند بود.

وستون مک کنی و بقیه بازیکنان؟

او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. من در حال حاضر به همه نیاز دارم. قطعاً مویزه کین در خط حمله بهتر است و آرکادیوش میلیک نیز پس از گل مقابل لاتزیو وضعیت خوبی دارد. او شنبه خیلی خوب کار کرد.

حمایت دانیله ده‌روسی؟

من از دانیله تشکر می‌کنم. من با پدرش در لیورنو بازی کردم. دانیله با وجود اینکه مورینیو کار فوق العاده‌ای انجام داده بود، شور و شوق و سبک جدیدی را ایجاد کرد. ما با یک تیمی بازی داریم که از شکست روز پنجشنبه عصبانی است و می‌خواهد به مبارزه برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

احساس حضور در یوونتوس؟

من اکنون 10 سال است که در تورین زندگی می‌کنم و به اندازه کافی خوش شانسم که بخشی از این خانواده و باشگاه بزرگ هستم. دی‌اِن‌اِی هر باشگاهی باید همیشه مورد احترام باشد.

دیگر خبرها

  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس