Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@13:48:14 GMT

وکیل برانکو رقم پرداختی پرسپولیس را گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۲۰۷۸

وکیل برانکو رقم پرداختی پرسپولیس را گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داریو بوشیج وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین جزئیات پرداخت پول این مربی از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: «می‌توانم تایید کنم که تا این لحظه ٧۵ درصد مطالبات برانکو ایوانکوویچ پرداخت شده است.به فیفا اطلاع دادم که پرسپولیس تا به حال چقدر پرداخت کرده است.امیدوارم که بتوانیم از مجازات‌های دیگر جلوگیری کنیم، اما شما می‌دانید که این در دست ما نیست و همه چیز در اختیار فیفا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

252 252
 

کد خبر 1444277

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد