Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، طی ماه‌های بهار و تابستان سال جاری تعداد قربانیان لاتین‌تبارها و سیاه‌پوستان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا به طور نامتناسبی بیشتر از نسبت تعداد جمعیت‌شان در آمریکاست.

بر اساس تحیل مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکاٰ بیش از ۱۱۴ هزار آمریکایی بین ماه‌های مه تا آگوست به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که ۲۴ درصد آنها را لاتین تبارها تشکیل می‌دهند این در حالی است که لاتین تبارها ۱۸ درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در حالی که سیاه‌پوستان تنها ۱۲.۵ درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند اما تقریبا ۱۹ درصد از قربانیان کرونا طی بازه چهار ماه مذکور سیاه‌پوست بودند.

این آمارها نشان می‌دهد که ۵۱ درصد قربانیان کرونا در آمریکا مربوط به غیر لاتین تبارهای سفیدپوست آمریکایی است. این در حالی است که سفید پوستان غیر لاتین تبارٰ ۷۶ درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند.

طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» طی روز گذشته با ابتلای دستکم ۶۰ هزار و ۷۶ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هفت میلیون و ۹۱۶ هزار و ۱۱۸ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در روز گذشته، دست‌کم ۹۷۶ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۱۶ هزار و ۸۵۸ نفر برسد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تشکیل می دهند لاتین تبارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان افتخارآفرین زابل، اظهار کرد: لوح تقدیر و کاپ‌هایی که در دستان شما است نتیجه غیرت و همت مثال زدنی مردمان دانشمند، هنرمند و عزتمند سیستان است که توانستند تمام مشکلات و موانع را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید و آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است، هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید.

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه، آن چیزی که این استان را در مسیر آبادانی، توسعه و بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است، تاکید کرد: باید دست در دست هم پله‌های افتخار و مسیرهای آینده‌سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی اجتناب کنیم و بصیرت داشته باشیم که در این دام‌ دشمن که باعث سرخوردگی استان می‌شود گرفتار نشویم.
وی افزود: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری، صنعتی و ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار، میلک، افغانستان و کشورهای همسایه رخ داده که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.
ملاشاهی ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید، سیستان‌وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند، آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کار کردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال