Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: بنا به دلایلی که قبلا درباره‌اش صحبت کردم و دیگر نمی‌خواهم در موردش چیزی بگویم، از سپاهان جدا شدم.

محمد طیبی در گفت‌وگو با میزان، در مورد جدایی‌اش از تیم فوتبال سپاهان و پیوستن به تیم صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بنا به دلایلی که قبلا درباره‌اش صحبت کردم و دیگر نمی‌خواهم در موردش چیزی بگویم، از سپاهان جدا شدم و به صنعت نفت آبادان پیوستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط به شکلی بود که تصمیم گرفتم از بین چند پیشنهادی که داشتم به آبادان بیایم و فصل دیگری را با سیروس پورموسوی تجربه کنم.

وی با اشاره به هفته‌های پُرحاشیه تیم صنعت نفت در فصل گذشته، گفت: می‌دانم آبادانی‌ها فصل سختی را پشت سر گذاشته و موقعیت کسب سهمیه را از دست دادند. امیدوارم مسئولان به کمک این تیم بیایند تا شاهد هرچه قدرتمند‌تر شدن تیم صنعت تفت باشیم. این تیم امید مردم یک شهر و تیم بزرگی است. از طرفی پتانسیل آن را دارد که یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر باشد. امیدوارم با تلاش همه اعضای باشگاه فصل خوبی را رقم بزنیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: صنعت نفت بازیکنانی را در حد توان جذب کرده و مربی خوبی دارد. پورموسوی پیش از این هم به فوتبال خوزستان کمک کرده است. از این رو مربیان تمرینات خوبی را در دستور کار قرار دادند و علاوه بر تقویت قوای جسمی بازیکنان، برنامه‌های آماده‌سازی خوبی داریم. امیدوارم برنامه‌های کادرفنی عملی شده و لیگ برتر را با قدرت آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: طیبی به صنعت نفت آبادان پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت نفت آبادان سپاهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان سپاهان صنعت نفت آبادان تیم صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!