Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- حرم منور رضوی در سالروز شهادت حضرت رضا(ع) یکدست سیاهپوش و عزادار است؛ اینجا قطعه‌ای ماتم‌زده از جهان است امروز؛ قطعه‌ای بسیار بزرگ... - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حرم منور رضوی در سالروز شهادت حضرت رضا(ع) یکدست سیاهپوش و عزادار است؛ اینجا قطعه‌ای ماتم‌زده از جهان است امروز؛ قطعه‌ای بسیار بزرگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

از ساعاتی قبل تمامی صحن‌های حرم منور رضوی مملو از حضور زائرانی است که البته همگی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و در ورودی تمامی صحن‌های بارگاه رضوی تب‌سنجی از زائران صورت می‌گیرد.

خیابان‌های منتهی به بارگاه منور رضوی نیز یکدست سیاهپوش هستند و زائر و مجاور در حال عزاداری و سوگ‌نشینی برای حضرت شمس‌الشموس هستند.

روایتی از 26 سال حضور در کفشداری حرم رضوی/ خاک پای زائران را توتیای چشم می‌کنیممشهدالرضا(ع) سوگوار رحلت پیامبر اسلام(ص) و سبط اکبرش / حرم رضوی یکپارچه سیاهپوش استگزارش ویدئویی| ارادت ویژه علمای اهل سنت به مقام شامخ امام رضا(ع)/ حرم رضوی قلب وحدت و اخوت مسلمانان

امروز خادمان سلامت را نیز در تمامی صحن‌های حرم رضوی می‌توانید مشاهده کنید که در راستای تاکیدات موکد اماکن متبرکه آستان قدس رضوی به رعایت مسائل بهداشتی در صحن‌ها حاضر هستند و تذکرات لازم را به زائران و مجاوران می‌دهند.

حرم رضوی امروز حال و هوای ویژه‌ای دارد و پذیرای زائران مختلف از دیار مختلف است؛ رسم این حرم همواره میزبانی بوده و امروز نیز این رسم به بهترین شکل ممکن اجرا شده است.

در تمامی صحن‌های حرم رضوی مراسم ویژه عزاداری در حال انجام است و تولیت آستان قدس رضوی نیز با حضور در صحن انقلاب اسلامی آئین عزاداری را در کنار زائران و مجاوران برپا داشت.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تمامی صحن منور رضوی حرم رضوی قطعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند