Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان‌های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مجمع ماهیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و همزمان با آن انتخابات کمسیون تشکیلات، هیئت نظارت و هیئت رئیسه این اتحادیه به صورت مجازی برگزار شد.

جواد ملاحت جو دبیر واحد تشکیلات و امورشهرستانهای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به وجود شرایط ویژه در سراسر کشور در پیروی از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، مجمع ماهیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و همزمان با آن انتخابات کمسیون تشکیلات، هیئت نظارت و هیئت رئیسه این اتحادیه به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این انتخابات آقایان سعید کرمی از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد، حسین حاجی‌محمدی از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز و رضا کلانتری از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به عنوان کمسیون تشکیلات انتخاب شدند.

ملاحت جو تصریح کرد: همچنین آقایان سجاد مشاورنیا از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل و علی جهرمی از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان هیئت نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب شدند.

وی بیان کرد: آقایان محمد ناصری از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد و عرفان ناصح از دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه نیز به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی