Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که فردا یکشنبه هیأت آمریکایی به ریاست «استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری و «آوی برکوویتز» فرستاده کاخ سفید در خاورمیانه به منامه سفر می‌کند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌ پست» نوشت که مسئولان بحرینی و اسرائیلی تحت نظارت منوشین و برکوویتز توافقنامه برقراری روابط دیپلماتیک و افتتاح سفارت در منامه و تل‌آویو را امضا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه اسرائیلی «والا» نیز گزارش داد که هدف از امضای این توافقنامه آغاز اجرای توافقنامه عادی‌سازی روابط بین دو طرف است که در کاخ سفید امضا شد و به موجب آن اصول کلی روابط دو طرف تعیین می‌شود و این توافقنامه از جمله توافقنامه‌هایی است که در زمینه‌های مختلف بین دو طرف امضا خواهد شد.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، در این توافقنامه ۱۰ زمینه فعالیت بین دو طرف صهیونیستی و بحرینی مشخص خواهد شد که عبارتند از: سرمایه‌گذاری، پرواز غیرنظامی، گردشگری، تجارت، علوم و فنآوری، کشاورزی و محیط زیست، ارتباطات و پست، بهداشت، آب و انرزی و همکاری حقوقی.

در این توافقنامه بر توافق رژیم صهیونیستی و بحرین برای عدم اتخاذ اقدامات خصمانه علیه یکدیگر و تلاش برای ممانعت از اقدامات خصمانه طرف سوم تأکید شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جریمه کرونایی شهدای خان طومان قرقیزستان تحریم های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی بحرین بحرین و اسرائیل جریمه کرونایی شهدای خان طومان قرقیزستان تحریم های تسلیحاتی دو طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره امروز چهارشنبه به نقل از خبرگزاری رویترز با اعلام خبری فوری از تصمیم رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور کلمبیا قصد خود را برای قطع روابط دیپلماتیک با اشغالگران قدس رسماً اعلام کرد.

ادامه دار د....

کد خبر 6094691

دیگر خبرها

  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی