Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب دموکرات کردستان عراق به تظاهرات عراقی‌های خشمگین در مقابل مقر این حزب در بغداد واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شفق‌نیوز، حزب دموکرات کردستان عراق امروز شنبه اعلام کرد که دولت اتحادیه در حمایت لازم از مقر این حزب در بغداد پس از حمله معترضان عراقی ناکام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

«شوان طه» مسئول مرکز حزب دموکرات کردستان در اظهاراتی به شفق نیوز گفت که ما از اتحادیه به دلیل عدم حمایت از مقر خود شکایت می‌کنیم.

وی درباره حمله کنندگان به مقر این حزب اظهار داشت که موضوع را راها نمی‌کنیم تا سرویس‌های امنیتی تحقیقات در این زمینه را آغاز کنند.

شوان طه درباره خسارت‌های وارد شده به مقر این حزب اشاره کرد که خسارت‌ها فقط مادی بوده و کسی آسیب ندیده است.

ده‌ها تن از طرفداران حشد شعبی صبح امروز اقدام به برگزاری تظاهرات در نزدیکی مقر حزب دموکرات کردستان عراق واقع در مرکز بغداد کردند.

این تظاهرات در واکنش به اظهارات اخیر «هوشیار زیباری» از مسئولان ارشد این حزب ضد حشد شعبی برگزار شد.

واکنش حشد شعبی به آتش زدن مقر حزب دموکرات کردستان عراقعراق| عقب‌نشینی زیباری از اظهاراتش ضد حشد شعبی به دنبال خشم عراقی‌ها

به دنبال خشم عراقی‌ها هوشیار زیباری که پیش از این اظهاراتی ضد حشد شعبی مطرح کرده بود با عقب‌نشینی از این صحبت‌ها تاکید کرد: حشد شعبی یک نیروی مبارز است که نمی‌توان به آن توهین کرد.

زیباری در اظهارات تلویزیونی خود گفت: من به حشد شعبی حمله نکردم و برخی صحبت‌هایی را به من نسبت دادند که نگفته‌ام.

وی تصریح کرد که با این تفسیر از صحبت‌هایم در شبکه الحره به من خیانت کردند و ما روابط تاریخی با فرماندهان حشد شعبی و نیروهای آنها داریم.

مسئول ارشد حزب دموکرات کردستان عراق خاطرنشان کرد که حشد شعبی یک نیروی مجاهد است که نمی‌توان به آن توهین و به فداکاری‌هایش تعدی کرد.

حمله معترضین عراقی به مقر حزب دموکرات کردستان در بغداد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب دموکرات کردستان عراق حشد شعبی عراقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از آسوشیتدپرس، «غفران مهدی سوادی» معروف به «ام فهد» یکی از چهره‌های اثرگذار شبکه‌های اجتماعی تیک‌تاک و اینستاگرام بود و ده‌ها هزار کاربر او را دنبال می‌کردند.   به گفته یک مقام امنیتی عراق که خواست نامش فاش نشود، یک ضارب ناشناس روز جمعه «ام فهد» را در حالی که سوار بر خودروی شخصی‌اش بود با اسلحه هدف قرار داد و به قتل رساند.    این مقام امنیتی اعلام کرده که قاتل، گوشی «ام فهد» را ربوده و از محل متواری شده است.   این قتل در «زیونه» اتفاق افتاده است؛ همان محله‌ای که «هشام الهاشمی» محقق و کارشناس امنیتی برجسته عراقی در سال ۲۰۲۰ به ضرب گلوله کشته شد.   قبل از حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، این محله محل زندگی مسئولان نظامی بود و از مناطق معتبر و شاخص بغداد محسوب می‌شد.    «غفران مهدی سوادی» اولین شخصیت برجسته رسانه‌های اجتماعی نیست که در مرکز بغداد به ضرب گلوله کشته می‌شود. سال گذشته هم «نور السفا» یا «نور بی ام»، یکی از چهره‌های مجازی با طرفداران متعدد در شبکه‌های اجتماعی نیز در این شهر به ضرب گلوله کشته شد.   یکی از همسایگان «سوادی» درباره حادثه قتل این اینفلوئنسر عراقی می‌گوید: پس از شنیدن صدای شلیک دو گلوله به خیابان آمدم و دیدم که درِ ماشین باز است و «ام فهد» روی فرمان افتاده است.   به گفته این فرد که خود را «ابو آدم» معرفی کرده، زنی که در خودرو همراه «ام فهد» بود، بلافاصله پس از حادثه از صحنه فرار کرده است.   سال گذشته یک دادگاه عراقی «ام فهد» را به دلیل انتشار چندین فیلم و ویدئو حاوی اظهارات ناپسند و رفتار‌های ناشایست عمومی در رسانه‌های اجتماعی به ۶ ماه زندان محکوم کرد.   نقش تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در عراق، مدتی است از ترویج محصولات زیبایی و لباس، به پروژه‌ها و برنامه‌های دولتی گسترش یافته است.    این چهره‌های تأثیرگذار مجازی، در مراسم رسمی دولتی به عنوان چهره‌های تجاری کلیدی در حوزه‌های ورزشی، امنیتی و فرهنگی طبقه‌بندی می‌شوند.   چند روز پیش انتشار ویدئو‌هایی با حضور یک اینفلوئنسر برجسته در نود و سومین سالگرد تاسیس نیروی هوایی عراق با واکنش‌های شدیدی مواجه شد.   پس از انتشار این ویدئو‌ها بسیاری از صاحبنظران، از وزارت دفاع عراق به دلیل اجازه‌دادن به این افراد برای ضبط ویدئو از سایت‌های حساس نظامی و انتشار آنها انتقاد کردند.   این وزارتخانه از اقدام خود دفاع و اعلام کرد که در عصر رسانه‌های اجتماعی، عراق هم مانند دیگر کشور‌های جهان، از اینفلوئنسر‌ها در کنار رسانه‌های سنتی برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟