Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هواداران سازمان الحشد الشعبی امروز در برابر دفتر حزب دموکرات کردستان عراق در نزدیک میدان «التحریات» در منطقه الکراده در مرکز بغداد تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند.
معترضان با سر دادن شعار، اهانت اخیر زیباری علیه سازمان الحشد الشعبی را محکوم کرده و از او خواستند تا به خاطر این اهانت عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




شرکت کنندگان در تظاهرات همچنین خواهان عدم تکرار چنین تعرض هایی به سازمان الحشد الشعبی در آینده شدند. معترضان خشمگین سپس به دفتر حزب دموکرات کردستان وارد شده و آن را به آتش کشیدند.
نیروهای امنیتی سپس معترضان را  از دفتر به بیرون هدایت کردند.


هواداران سازمان الحشد الشعبی عراق روز گذشته برای برگزاری این تظاهرات فراخوان داده و گفته بودند که در قبال اهانت زیباری سکوت نخواهند کرد.
پیش‌تر «عادل الکرعاوی» سخنگوی رسمی «جنبش انصارالله الأوفیا» عراق از تصمیم سازمان الحشد الشعبی برای شکایت علیه زیباری و نیز برگزاری تظاهراتی اعتراض‌آمیز به خاطر اهانت وی به این سازمان خبر داده بود.
واکنش انتقادی مسؤولان، سیاستمداران، شخصیت‌ها و گروههای مقاومت عراق به اهانت اخیر زیباری از سه روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
زیباری پیش‌تر در یک مصاحبه تلویزیونی با اهانت به نیروهای بسیج مردمی عراق مدعی شده بود که "حمله گروههای عراقی به پایگاه‌های آمریکا در اربیل به این دلیل است که آنها اقلیم کردستان را نزدیک [متحد] آمریکا می‌دانند و این گروهها همانطور که داعش به بغداد و اربیل حمله می‌کرد، به اینها حمله می‌کنند".
در پی اهانت زیباری به الحشد الشعبی، پارلمان عراق روز چهارشنبه شاهد تنش و درگیری لفظی گروهی از نمایندگان بود و این امر باعث شد که جلسه به زمان دیگری موکول شود.
"حسن الکعبی" معاون اول رییس پارلمان عراق در جلسه پارلمان از زیباری خواست که به خاطر اظهارات توهین‌آمیزش به الحشد الشعبی عذرخواهی کند.
«ابوآلاء الولائی» دبیرکل «گردان‌های سید الشهداء» (ع) عراق نیز در توئیتی سخنان اهانت‌آمیز زیباری را بشدت محکوم کرد.
در همین راستا، کاربران عراقی نیز با راه‌اندازی هشتگی در شبکه توییتر، به طور گسترده اهانت زیباری به سازمان الحشد الشعبی را محکوم کردند که این هشتگ در عراق ترند شد. برچسب ها: الحشد الشعبی

منبع: خرداد

کلیدواژه: الحشد الشعبی سازمان الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که اشتباه مهلک آندره اونانا باعث ‏شد منچستریونایتد پیروزی 1-0 مقابل برنلی آخر جدولی را با تساوی ‌‏1-1 عوض کند هواداران به خاطر وضعیت نابسامان تیم‌شان و این ‏نتیجه از سرمربی تیم، اریک تن‌هاخ انتقام گرفته و لحظات سختی ‏برای او در الدترافورد خلق کردند. ‏

این تساوی در الدترافورد باعث شد امیدهای شیاطین سرخ به کسب ‏سهمیه لیگ قهرمانان عملا ناامید شود. ‏

در بازی امروز آنتونی 11 دقیقه مانده به پایان اولین گل خود در این ‏فصل لیگ برتر را زد تا یونایتد به برد امیدوار شود. شیاطین سرخ با ‏اینکه خیلی خوب بازی نکرده بودند ولی سه امتیاز را در جیب‌شان ‏می‌دیدند اما اشتباه اونانا باعث شد برنلی توسط زکی عمدونی به گل ‏برسد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. ‏

وقتی سوت پایان مسابقه زده شد در الدترافورد صدایی جز سوت‌های ‏کرکننده شنیده نمی‌شد. بعد از چند دقیقه سوت زدن، هواداران ‏شروع به سر دادن شعارهای تند علیه تن‌هاخ کرده و او را هو کردند. ‏

این اولین بار نیست که اریک تن‌هاخ در این فصل هو می‌شود. ولی ‏شدت شعارها علیه او نشان می‌دهد که طاقت هواداران یونایتد طاق ‏شده است. ‏

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه