Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیباری پیشتر در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود که "حمله گروه‌های عراقی به پایگاه‌های آمریکا در اربیل به این دلیل است که آن‌ها اقلیم کردستان را نزدیک [متحد]آمریکا می‌دانند و این گروه‌ها همانطور که داعش به بغداد و اربیل حمله می‌کرد، به این‌ها حمله می‌کنند".

   

هواداران سازمان الحشد الشعبی امروز در برابر دفتر حزب دموکرات کردستان عراق در نزدیک میدان «التحریات» در منطقه الکراده در مرکز بغداد تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معترضان با سردادن شعار، سخنان اخیر زیباری علیه سازمان الحشد الشعبی را محکوم و از او خواستند تا به خاطر این اهانت عذرخواهی کند.

شرکت کنندگان در تظاهرات همچنین خواهان عدم تکرار چنین سخنانی به سازمان الحشد الشعبی در آینده شدند. معترضان خشمگین سپس به دفتر حزب دموکرات کردستان وارد شده و آن را به آتش کشیدند.

نیرو‌های امنیتی سپس معترضان را از دفتر به بیرون هدایت کردند.

هواداران سازمان الحشد الشعبی عراق روز گذشته برای برگزاری این تظاهرات فراخوان داده و گفته بودند که در قبال سخنان زیباری سکوت نخواهند کرد. حشدالشعبی سخنن زیباری را "اهانت" توصیف کرده اند.

پیشتر «عادل الکرعاوی» سخنگوی رسمی «جنبش انصارالله الأوفیا» عراق از تصمیم سازمان الحشد الشعبی برای شکایت علیه زیباری و نیز برگزاری تظاهراتی اعتراض‌آمیز به خاطر سخنان وی به این سازمان خبر داده بود.



   

واکنش انتقادی مسئولان، سیاستمداران، شخصیت‌ها و گروه‌های مقاومت عراق به سخنان اخیر زیباری از سه روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در پی سخنان زیباری به الحشد الشعبی، پارلمان عراق روز چهارشنبه شاهد تنش و درگیری لفظی گروهی از نمایندگان بود و این امر باعث شد که جلسه به زمان دیگری موکول شود.

"حسن الکعبی" معاون اول رییس پارلمان عراق در جلسه پارلمان از زیباری خواست که به خاطر اظهاراتش به الحشد الشعبی عذرخواهی کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حزب دموکرات کردستان حشدالشعبی داعش پارلمان عراق پارسی خبر سازمان الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند

 مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سالجاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش در دنیا قرار گیرد، گفت: همگام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با بکارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سالهای گذشته بسیاری از دانشگاه های کشور گام های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته اند و تلاش می شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: در این راستا، پروژه های هدفگذاری شده در سالجاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش بینی رفتارهای پر خطرشان است.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این همایش سه روزه، اظهار کرد: چالش های فراروی مراکز را با همکاری و همفکری یکدیگر باید برطرف کنیم و همه دانشگاهها مکمل همدیگر باشیم.

 ابراهیم نعیمی تصریح کرد: همه دانشگاه‌ها باید شورای سلامت و سبک زندگی را تشکیل داده و جریان سلامت در حوزه دانشجویی را پویا نگه دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟