Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز 26 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،  4103 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 779 نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته،  253 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 30 هزار و  123 نفر رسید.

هیچ "داروی گیاهی" به عنوان "داروی درمان" ‌وارد پروتکل درمان کرونا در کشورمان نشده است!سازمان جهانی بهداشت: داروی "رمدسیویر" تاثیری در درمان بیماران کرونا ندارد!کمک‌های کرونایی بنیاد مستضعفان به 2300 میلیارد تومان رسید/230 میلیارد بسته معیشتی نقدی برای ساکنان مناطق محروم و حاشیه نشین‌هامازندران و گیلان، جامانده از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی کرونا؟!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۰اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.
 
وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.
 
وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند