Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مراد ناصری ظهر امروز در ستاد مقابله با کرونا در نهاوند اظهار کرد: به منظور مقابله بهتر و بالا بردن قدرت اجرایی بیشتر در کارها کمیته‌های هفتگانه‌ای در ستاد مقابله با کرونا در نهاوند ایجاد شد که به صورت تخصصی کارها را دنبال می‌کنند.

وی گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته تنظیم بازار، مراسم، نظارت و بازرسی، کلوپ‌ها و سالن‌های ورزشی و باز‌ی‌های رایانه‌ای، کمیته داروخانه‌ها و مطب‌ها و آرایشگاه‌های مردانه، ترافیک و  حمل و نقل و نظارت بر نانوائی‌ها و کمیته نظارت و کنترل ادارات، بانک‌ها و دفاتر پیشخوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهاوند با بیان اینکه این کمیته‌ها باید با همکاری ادارات عضو جلسات خود را برگزار کرده و به صورت روزانه گزارش کنند افزود: با گذشت هفت ماه از شیوع کرونا و داشتن تجارب مختلف باید مدل کارهای ما نسبت به گذشته متفاوت باشد که عمده کارها را باید بر آگاه کردن مردم نسبت به خطر کرونا متمرکز کرد.

وی همکاری مدیران دستگاه‌های مختلف با کمیته‌های هفتگانه را ضروری خواند و افزود: مسئولان کمیته‌ها نماینده تام‌الاختیار فرمانداری هستند و همه موظفند با آنان همکاری داشته باشند در غیر این صورت مسئولین کمیته با ذکر ادله آنها را به فرمانداری معرفی می‌کنند تا ظرف مدت ۴۲ ساعت عزل شوند.

ناصری با اشاره به اینکه ما در حال حاضر در شرایط بحرانی به سر می‌بریم و باید همه برای مقابله با کرونا بسیج شوند گفت: طی هفت ماه گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و وقت زیادی را در ستاد مقابله با کرونا صرف کرده‌ایم به  
گونه‌ای که می‌توان ادعا کرد در سطح استان هیچ شهرستانی برای مقابله با کرونا به اندازه نهاوند وقت نگذاشته است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در مجاورت دو استان آسیب‌پذیر در زمینه کرونا قرار دارد لذا از شرایط حادتری نسبت به سایر شهرستان‌ها برخوردار است اما با تلاش همگانی در گذشته توانسته‌ایم وضعیت نهاوند را به مرز عادی شدن برسانیم و انشاءالله تلاش می‌کنیم این بار نیز این کار را به همکاری مردم انجام دهیم.

فرماندار نهاوند با انتقاد از وضعیت مطب‌های پزشکان تخصصی گفت: متاسفانه از سوی پزشکان تخصصی همکاری کمتری در این زمینه دیده می‌شود، باید در مطب‌ها طرح نوبت‌دهی اجرا شود و نفرات بیشتری را به عنوان منشی اضافه کنند تا بتوان شرایط را کنترل کرد.

وی با اشاره به نقش موثر مراسم عروسی و عزا در افزایش آمار کرونا ادامه داد: متاسفانه برخی افراد بدون درک شرایط موجود و با توجیه غلط اقدام به برپایی مراسم به ویژه در روستاها می‌کنند که در این زمینه باید با بخشداران و دهیاران جلساتی برگزار و جلوی مراسم عروسی و عزا گرفته شود.

ناصری در پایان با انتقاد از وضعیت نانوائی‌ها گفت: متاسفانه نانوائی‌ها به یکی از مراکز انتقال ویروس کرونا تبدیل شده‌اند که این مساله باعث نگرانی شهروندان شده است لذا کمیته نظارت بر فعالیت نانوائی‌ها باید برنامه‌ریزی لازم را برای جلوگیری از ادامه وضعیت موجود داشته باشند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا همدان نهاوند پروتکل های بهداشتی فرماندار نهاوند مقابله با کرونا نانوائی ها کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس انجمن خوشنویسان مشهد گفت: با توجه به تعداد علاقه‌مندان هنر خوشنویسی متاسفانه مسئله فضای آموزشی در مشهد مرتفع نشده است و اگر قرار است هنرهایی از جمله خوشنویسی گسترش پیدا کند، مدیران فرهنگی باید حمایت‌های خود را به این سمت‌وسو هدایت کنند.

محمدعلی فراستی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جایگاه خوشنویسی در خراسان رضوی اظهار کرد: خوشنویسی یکی از هنرهای اسلامی و قدسی به شمار می‌آید و ما به این هنر افتخار می‌کنیم، زیرا آثار منسوب به ائمه اطهار(ع) در موزه‌های آستان قدس رضوی نیز موجود است.

وی با بیان اینکه خط‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و امام سجاد(ع) را داریم که آثار آن‌ها در موزه‌های آستان قدس رضوی و موزه قرآن وجود دارد، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را از نزدیک مشاهده کنند و به خلاقیت ائمه اطهار(ع) در این خصوص بپردازند. درنتیجه هرآنچه داریم از ائمه اطهار(ع) است و افتخار می‌کنیم که این هنر وجود دارد و ما از آن به عنوان هنر اسلامی یاد می‌کنیم.

رئیس انجمن خوشنویسان مشهد ادامه داد: بنابراین اگر بتوانیم این هنر قدسی را مورد حمایت بیشتری قرار دهیم در واقع به انجمن خوشنویسان ایران کمک کرده‌ایم که منجربه گسترش کلاس‌های آموزشی و نمایشگاه‌ها می‌شود، زیرا افزایش کلاس‌های آموزشی اقبال بیشتر علاقه‌مندان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه متاسفانه نبود فضای آموزشی یکی از چالش‌های بزرگ ما به شمار می‌رود که باید مرتفع شود، عنوان کرد: در حال حاضر اتاق‌های مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) در مشهد بلا استفاده است و به دلایلی نمی‌توانیم در این مکان کلاس برگزار کنیم و امیدواریم که مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدامی کنند تا این کلاس‌ها احیا شود.

فراستی خاطرنشان کرد: ما مخاطبان و علاقه‌مندان زیادی داریم که اگر مسئله فضای آموزشی در این حوزه مرتفع شود قطعا اتفاقات بهتری برای این هنر رخ می‌دهد. بنابراین اگر قرار است که هنرهای اسلامی گسترش پیدا کند، مدیران مربوطه باید حمایت‌های خود را به این سمت‌وسو هدایت و بسترسازی کنند.

وی ادامه داد: حمایت مدیران مخاطبان بیشتری را به این سمت می‌کشاند و انجمن خوشنویسان مشهد این پتانسیل را دارد که بتواند جوابگوی اقبال مردم در این کلانشهر مذهبی به هنر خوشنویسی باشد، اما این در صورتی است که در این حوزه مورد حمایت قرار گیریم.

رئیس انجمن خوشنویسان مشهد بیان کرد: کار فرهنگی باید عملیاتی شود و تنها به ظاهر مسائل اکتفا نکنیم و واقعا به سخنرانی‌هایی که می‌کنیم جامه عمل بپوشانیم. اگر ما کلاس‌های هنری سالم را تشکیل دهیم به مراتب جلوی کلاس‌هایی که نباید برگزار شوند را می‌گیریم. بنابراین زمانی که این کلاس‌های آموزشی برگزار شود قطعا آن‌ کلاس‌ها کمرنگ‌تر خواهند شد و مسئولان فرهنگی باید پاسخگو و نسبت به این مسائل نیز جدی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز