Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران از تمدید محدودیت های کرونایی در تهران تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: تمام محدودیت های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه  تا پایان هفته  جاری در استان تهران به قوت خود باقی است.

وی افزود: در خصوص برگزاری کلاس ها در مدارس ،دانشگاه ها و سایر آموزشگاه ها تاکید بر آموزش های غیر حضوری و بهره گیری از فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : همچنان استفاده از ماسک از درب منازل برای شهروندان در استان  تهران ضروری و الزامی  است.

استاندار تهران تصریح کرد : برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه ها و چایخانه ها، باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و همچنین عدم برگزاری نماز جمعه در این ابلاغیه مورد تاکید قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران تمدید محدودیت های کرونایی در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود