Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:26:35 GMT

رسمی؛ باشگاه سانتوس با روبینیو فسخ کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۵۳۲۷

رسمی؛ باشگاه سانتوس با روبینیو فسخ کرد

باشگاه سانتوس که شنبه گذشته روبینیو را جذب کرده بود قرارداد او را فسخ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته بود که روبینیو ستاره 36 ساله پس از 15 سال به سانتوس بازگشت. او سال 2005 سانتوس را به مقصد رئال ترک کرده بود و پس بازی برای این باشگاه و سیتی، میلان و باشاک شهیر به برزیل برای ادامه فوتبالش بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل مشکلات مالی سانتوس، روبینیو تصمیم گرفت تا ماه ژانویه با ماهی 230 یورو برای این باشگاه به میدان برود که این خبر تحسین های جهانی را به دنبال داشت ولی سانتوس خیلی زود به خاطر این انتقال با یک مشکل بزرگ روبرو شد.

 

 

 

 

روبینیو سه سال پیش از سوی یک دادگاه در ایتالیا به جرم  همراهی با  5 نفر دیگر در تجاوز به یک زن آلبانیایی در کافه‌ای در میلان  در سال 2013  به 9 سال زندان محکوم شد. این پرونده هنوز بسته نشده هرچند روبینیو هرگونه اتهام به خودش را رد کرده است.

 

پس از رسمی شدن انتقال روبینیو به سانتوس،  کمپانی "A Orthopride" یکی از اسپانسرهای باشگاه خبر از قطع همکاری خود داد. در بیانیه این کمپانی آمده است:« بیشتر استفاده کنندگان از محصولات ما زنان هستند و به دلیل پرونده تجاوز روبینیو تصمیم گرفتیم به احترام زنان، قراردادمان را فسخ کنیم. از سوی باشگاه در مورد عقد قرارداد با روبینیو هیچگونه اطلاعی به ما داده نشده بود.»

 

 

 

 

رسانه های برزیلی ادعا کردند که دیگر اسپانسرهای سانتوس نیز در صد فسخ قرارداد خود هستند و از این مساله که انتقال بازیکنی چون روبینیو که پرونده باز قضایی دارد، بدون هماهنگی صورت گرفته، سخت گلایه مندند.

 

در نهایت شب گذشته سانتوس اعلام کرد که قراردادش با روبینیو را فسخ کرده تا او با تمرکز بیشتری به حل و فصل پرونده قضایی خود در ایتالیا بپردازد. این تصمیم باشگاه سانتوس با ناراحتی روبینیو همراه بود و او با انتشار ویدیویی در صفحه اجتماعی خود گفت که هدفی جز کمک به سانتوس نداشت و حالا از بابت فسخ قراردادش آزرده خاطر است.

روبینیو آث میلان برزیل سانتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبینیو آث میلان برزیل سانتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

 وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یتیم مثل استقلال و پرسپولیس؟ وزارت ورزش: بدهی استقلال 40 میلیارد تومان است

دیگر خبرها

  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی