Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@09:33:16 GMT

سریال «بچه محل» دوباره به آنتن برگشت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۵۵۵۴

پخش فصل سوم مجموعه تلویزیونی «بچه‌محل» با بازی داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی و رامین ناصرنصیر، از فردا آغاز خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، فصل سوم مجموعه «بچه‌محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور از یکشنبه ۲۷ مهر، ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل از مجموعه «بچه‌محل»، طبق روال گذشته، بازیگران مهمان دیگری نیز در قسمت‌های مختلف حضور خواهند داشت و بر اساس آن، موضوعات اجتماعی و اخلاقی به نمایش درخواهد آمد.

حامد آهنگی که در فصل گذشته به‌عنوان بازیگر مهمان و در نقش دایی منوچهر، گروه را همراهی می‌کرد، در فصل سوم در فهرست بازیگران اصلی و دائمی مجموعه قرار گرفته است.

داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا، علیرضا گالش و امیر محمد متقیان، سروش جمشیدی و حامد آهنگی، بازیگران این مجموعه هستند.

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بچه محل داریوش فرضیایی بچه محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

آهنگی که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را ستایش می‌کند در شبکه اجتماعی تیک‌تاک پربازدید شده است. در این آهنگ کیم جون اون یک «پدر مهربان» توصیف شده است.

 به گزارش فرارو، دو هفته پیش که رهبر کره شمالی قطعه تبلیغاتی موسیقی پاپ حکومتش را منتشر کرد بی‌شک خودش هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این‌اندازه در تیک‌تاک موفق بشود.

«پدر مهربان» در تیک تاک به سرعت فراگیر شده است و نسل زد با آهنگ سینث-الکتروی آن پیچ و تاب می‌خورند.

خیلی‌ها هیچ توجهی به متن ترانه ندارند که در ستایش مردی است که تهدید کرده آمریکا را کاملاً نابود خواهد کرد و تحریم‌های سازمان ملل را نقض کرده و موشک‌های بالستیک متعددی پرتاب کرده است.

متن ترانه می‌گوید: «بیایید آواز کیم جونگ اون – پیشوای بزرگ را بخوانیم / بیایید لاف کیم جونگ اون پدر مهربان‌مان را بزنیم.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ