Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در مورد حذف اطلاعات ساختمان های ناایمن از سامانه شفافیت توضیحاتی ارائه کرد.
ناهید خداکرمی در مورد چرایی حذف اطلاعات ساختمان های ناایمن از سوی شهرداری تهران از سامانه شفافیت گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران، اجرای مصوبات و تصمیمات شورای شهر است اما دقت داشته باشید که ممکن است در هر زمینه ای با نهادهایی مواجه شویم که اجرای یک مصوبه را تحمل نکرده و با تماس تلفنی مانع اجرای مصوبه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه ما شرایط حساس را درک می کنیم و محدودیت و معذوریت سایر نهادها را متوجه هستیم افزود: از آنجایی که این لیست با دقت بالا تهیه شده بود و جزئیات مشکلات ایمنی ساختمان های مختلف را تشریح کرده بود؛ این مسئله نگرانی هایی را ایجاد کرد که می شود با تعدیل اطلاعات مندرج در لیست، مجددا آن را بارگذاری کرد که با این تغییرات نگرانی برخی نهادهای امنیتی نیز مرتغع می شود.
به گزارش شهر به نقل از ایسنا، خداکرمی اضافه کرد: با سازمان آتش نشانی صحبت شده تا با حذف جزئیات دقیق برخی نقاط ناایمن برخی ساختمان های حساس از نظر امنیتی، ساختمان ها را به سه دسته کم خطر، با خطر میانی و پرخطر تقسیم بندی کند البته شهردار تهران نیز باید دقت داشته باشد که در زمینه تغییر اجرای مصوبات شورا باید با اعضا مشورت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرعلی حسینی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارایه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روز‌های گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر ۱۱۵ صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تایید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روز‌های تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن