Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشاالله بازگیر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد گفت: از ابتدای شروع رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح خرم‌آباد توزیع‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوبت سوم از مرحله دوم کمک‌های مومنانه لرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه خرم‌آباد:

۱۰۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در خرم‌آباد توزیع می‌شود

به گزارش سفیر افلاک، سرهنگ ماشاالله بازگیر در گفت‌وگو با خبرافلاک با اشاره به‌نوبت سوم از مرحله دوم کمک‌های مومنانه، اظهار داشت: از ابتدای شروع رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح خرم‌آباد توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۱۰۰۰ بسته غذایی تهیه‌شده، هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و مرغ، هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد با اشاره به ارزش درمجموع سه میلیارد ریالی سبدهای غذایی، عنوان کرد: نحوه توزیع بر اساس شناسایی‌های به‌عمل‌آمده توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و تهیه بانک اطلاعاتی از خانواده آسیب‌دیده از کرونا خواهد بود.

آغاز مرحله دوم کمک های مومنانه سپاه ناحیه خرم آباد

سرهنگ بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع می شود.

در قالب مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه و به مناسبت دهه سوم صفر؛

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوهدشت

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله دوم کمک های مومنانه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، محمد قدمی، ظهر امروز، در نشست خبری به‌مناسبت هفتۀ هلال‌احمر، گفت: جمعیت هلال‌احمر لرستان با 36مرکز امدادی 674 عملیات امدادی را سال گذشته به شهروندان ارائه داد و 9 کوهنورد گرفتار در اشترانکوه توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند.

او اضافه کرد: یک‌هزار و 500 نفر امدادگر در قالب تیم‌های پنج‌نفره در سطح لرستان فعال هستند و از ظرفیت این افراد در بخش‌های مختلف امدادی و نجاتی استفاده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان ارائۀ دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی امدادونجات در این استان، عنوان کرد: این آموزش‌ها در 190 خانه هلال  انجام شده‌است.

قدمی با اشاره به کمک 270 میلیارد ریالی جمعیت هلال‌احمر در بخش‌های مختلف، بیان کرد: داروخانه هلال‌احمر لرستان بیش از هزار قلم دارو را در سطح این استان  توزیع می‌کند.

او خاطرنشان کرد: بیش از 50 هزار عضو جوان در جمعیت هلال‌احمر لرستان داریم که برای این افراد اقدامات فرهنگی همچون اعزام به اماکن زیارتی طی سال گذشته انجام شده‌است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان صرف هزینه 30 میلیارد ریالی در حوزه تعمیرات و بازسازی پایگاه‌های امدادونجات این استان، اذعان کرد: 215نفر طی سال‌های اخیر جذب هلال‌احمر شده‌اند و همگی از نجاتگران باسابقه هستند.

قدمی با بیان اینکه فاز نخست نساجی هلال‌احمر در دلفان راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: 500 نفر با اجرای این پروژه مشغول به‌کار می‌شوند.

او بیان کرد: دوست‌داشتن بندگان و حفظ کرامت انسانی در مجموعۀ هلال‌احمر به‌خوبی نمایان است و ما با شعار با «مشارکت شما سربلندیم» با همکاری مردم در مواقع بحران اقدامات بشردوستانه و ارزشمندی را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد