Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:48:56 GMT

۱۵۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان خاش توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۵۷۹۵

۱۵۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان خاش توزیع شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مسوول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خاش سیستان و بلوچستان گفت: به همت خیران و همکاران ما در این نهاد به مناسبت ایام رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و علی بن موسی الرضا افزون بر ۱۵۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

معصومه هوشیار در گفت و گو با ایسنا افزود: در این مرحله از توزیع مواد غذایی توانستیم به ساکنان حاشیه شهر و نقاط محروم روستایی همجوار شهر و افراد کارتن خواب خدمات ناچیزی ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در روزهای گذشته نیز افزون ۱۵۰۰ پرس مواد غذایی، افزون بر ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر، ۱۵ سری جهیزیه، ۶۰۰ بسته مواد غذایی، بهداشتی و کارت هدیه میان نیازمندان و ایتام خاش توزیع شده است.

هوشیار افزود: ساکنان مناطق شهری و روستایی در این شهرستان از افرادی مستضعف و مستمند و اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه هستند که انتظار داریم از سوی دولت و نهادهای خیریه ای به نیازمندی های آنان پاسخ داده شود.

وی اظهار داشت: در این شهرستان نیز افرادی متمکن و خیرخواه با هدف کمک به محرومان تلاش هایی داشته و دارند، اما عمق محرومیت ها بالا بوده و احتیاج به حمایت های دولت و گروه های جهادی و خیران دارند.

هوشیار گفت: مردم این شهرستان در سالهای اخیر با تحمل افزون بر دو دهه دشواری های خشکسالی و بی آبی و خسارت های سیل سرما و نداشتن شغل و درآمد با تنگی در تامین معیشت و نیازمندی های اولیه خود و خانواده شان مواجه شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش سيستان و بلوچستان محرومیت زدایی محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم

آبله مرغان افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما بیشتر کودکان را درگیر می‌کند. این ویروس به‌راحتی از افراد مبتلا به آبله مرغان به افرادی که تابه‌حال به این بیماری مبتلا نشده‌اند یا اینکه واکسینه نشده‌اند سرایت می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، اگر یک نفر به آن مبتلا شود، حدود ۹۰ درصد از افرادی که به او نزدیک‌اند و در برابر این ویروس مصون نیستند نیز به این بیماری مبتلا می‌شوند. این ویروس راه‌های انتقال زیادی دارد و قدرت مسری بودن آن تا حدی است که حتی با یک تماس کوچک هم منتقل می‌شود. ویروس واریسلا زوستر همچنین باعث بروز بیماری به اسم زونا می‌شود.

در صورت بروز علائم آبله مرغان به پزشک مراجعه کنید. اما رژیم غذایی مناسب برای آبله‌مرغان چیست؟

لبنیات

انبه

موز

عصاره قلم

سبزیجات تازه

سیر

زنجبیل (مقدار کم)

زردچوبه

ماست

بستنی

کلم‌بروکلی، کلم‌پیچ، اسفناج

تخم مرغ

لوبیا

دمنوش‌های گیاهی

سیب

در کل غذا‌هایی که سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر می‌کنند و در عین حال برای فرد حساسیت هم ایجاد نمی‌کنند، بهترین منابع غذایی هستند. اما قبل از مصرف این نوع غذا‌ها با پزشک مشورت کنید.

دیگر خبرها

  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی