Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@16:27:26 GMT

کاهش 50درصدی ترددها در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۱۷۹

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته، شمار تردد خودرو‌ها در مسیر‌های استان تهران بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عادل مصدقی از تردد روان و عادی در مسیر‌های داخل استان تهران خبر داد و افزود: بطور میانگین آمار تردد روزانه خودرو‌ها در مسیر‌های داخل استان تهران بیش از ۵۰۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های تردد شمار ثبت می‌شد، که این آمار در ۲۴ ساعت گذشته به زیر ۲۰۰ هزار خودرو رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در آزاد راه تهران- کرج که بیشترین تردد خودرو‌ها را در سطح استان به خود اختصاص می‌داد ۱۲۳ هزار و ۷۰۸ خودرو تردد داشته‌است که بطور میانگین نسبت به روز‌های گذشته حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش تردد در این مسیر داشتیم.
معاون راهداری استان تهران در ادامه افزود: در مسیر تهران- شهریار ۱۰۳ هزار و ۶۵۳ خودرو و همچنین در آزاد راه تهران- ساوه نیز ۹۵ هزار و ۸۸۱ خودرو تردد داشته‌اند.
وی به میزان تردد در مناطق شمالی و کوهستانی استان تهران نیز اشاره کرد و گفت: در مسیر دماوند- فیروزکوه ۵۲ هزار و ۸۲ خودرو، رودهن- دماوند ۵۰ هزار و ۳۹۲ خودرو و همچنین کمربندی جنوبی رودهن ۵۶ تردد هزار و ۱۴ خودرو ثبت شده که در مقایسه با روز چهارشنبه هفته گذشته نیز در این مسیر‌ها کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی تردد خودرو‌ها را شاهد هستیم.
مصدقی همچنین گفت: از بامداد تا ساعات پایانی چهارشنبه هفته گذشته ۲۷۲ هزار و ۹۰۲ خودرو ورودی و همچنین ۳۶۸ هزار و ۶۰۵ خودرو خروجی داشتیم. برچسب ها: کاهش ، تردد ، تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کاهش تردد تهران استان تهران خودرو ها مسیر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران