Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - اگرچه ویروس منحوس کرونا مهمان ناخوانده‌ای بود که خیال رفتن نیز ندارد اما با این وجود محرم و صفر امسال کارنامه درخشانی از عزاداران به یادگار ماند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسمات محرم و صفر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، یکی از مراسماتی که در طی سال‌های اخیر در شهرستان سوادکوه مرسوم شده بود، برگزاری اجتماع عاشورائیان در صحن مبارک امامزاده عبدالحق زیرآب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری این مراسم وجود نداشت. با توجه به استقبال باشکوه این مراسم در سال‌های اخیر از سوی مردم شهرستان، امسال به پیشنهاد مرکز صداوسیمای مازندران، اجتماع رضویون در روز شهادت امام رضا (علیه‌السلام) در صحن امام‌زاده عبدالحق با حضور پر شور مردم برگزار شد و بار دیگر ارادت و تعصب دینی مردم منطقه را به زیبایی به تصویر کشید. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد زمان رضایی، امام جمعه شهر زیرآب، برگزاری این مراسمات را لازمه جامعه کنونی دانست و اظهار داشت: در دورانی که دشمن از هر طریقی به جنگ نرم وارد شده و از امکانات ماهواره و فضای مجازی علیه ما استفاده می‌کند، ما نیز باید در مقابل تهاجمات اینچنینی دشمن هوشیار باشیم. درواقع این مراسمات یکی از راه‌های بیداری جامعه و به رخ کشیدن قدرت اجتماعات مذهبی است.

وی افزود: نوعی اتحاد را به تصویر می‌کشد و باعث هم‌بستگی بین مردم نیز می‌شود. اتحاد و هم‌بستگی چیزی است که دشمن از آن هراس دارد. 

مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) با حضور رهبر انقلاب برگزار شدمراسم عزاداری 28 صفر در اردبیل برگزار شدآیین عزاداری دهه پایانی صفر در مازندران برگزار می‌شود

امام جمعه زیرآب خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته اجتماع لبیک یاحسین و عاشورائیان برگزار می‌شد. امسال به‌دلیل گسترش ویروس کرونا این مراسم برگزار نشد. امسال صداوسیما مرکز استان خواهان برگزاری اجتماع شد و با توجه به شهادت امام‌رضا علیه‌السلام، اجتماع رضویون در صحن مبارک امام‌زاده عبدالحق برگزار شد و مردم بار دیگر حضور پرشوری از خود نشان دادند.

انتهای پیام/681/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود