Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@21:58:39 GMT

طرز تهیه فلفل شکم پر ایتالیایی با انواع پنیر

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۴۵۴

طرز تهیه فلفل شکم پر ایتالیایی با انواع پنیر

فلفل دلمه‌ای از خانواده فلفل‌هاست و در رنگ‌های مختلف نظیر سبز، قرمز، نارنجی و زرد وجود دارد. فلفل دلمه‌ای نه تنها خوشمزه است، بلکه خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. حفظ سلامت چشم، تقویت سیستم ایمنی بدن، مبارزه با سرطان، کمک به سیستم عصبی، کاهش سرعت فرایند پیری و کمک به سلامت دستگاه گوارش تنها بخشی از خواص فلفل دلمه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۹۲ درصد فلفل دلمه‌ای تازه و خام را آب تشکیل داده است. این فلفل حاوی پروتئین، مس، فیبر، فولات، منگنز، منیزیم، ویتامین C و ویتامین B۶ است. فلفل دلمه‌ای شکم پر از آن دسته از غذا‌های خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد. اگر این غذای مهیج را به سبک ایتالیایی و با پنیر درست کنید، از طعم بسیار عالی آن شگفت زده خواهید شد. این غذای لذید را می‌توانید در خانه درست کنید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. در ادامه همراه ما باشید تا طرز تهیه فلفل شکم پر ایتالیایی با انواع پنیر رومانو و موزارلا را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای داخل فلفل شکم پر با انواع پنیر

فلفل دلمه‌ای سبز چهار عدد
برنج پخته یک فنجان
پنیر رومانو نصف فنجان
پنیر موزارلا نصف فنجان
سیر سه حبه
گوشت چرخ کرده ۴۵۰ گرم
جعفری یک چهارم فنجان
سس تند ایتالیایی ۱۰۰ گرم
نمک، فلفل، زردچوبه به مقدار لازم

مواد لازم برای تهیه سس فلفل دلمه‌ای شکم پر با انواع پنیر

پیاز خرد شده یک عدد
روغن زیتون یک قاشق غذاخوری
عصاره گوشت یک فنجان
فلفل دلمه‌ای قرمز یک چهارم قاشق چای‌خوری
سرکه بالزامیک یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه فلفل شکم پر با انواع پنیر

فر را روی ۱۷۵ درجه سانتی گراد قرار دهید تا گرم شود. نیمی از پیاز خردشده و روغن زیتون را در یک ماهیتابه ریخته و به مدت پنج دقیقه روی حرارت متوسط تفت دهید. سپس عصاره گوشت، سرکه بالزامیک و فلفل دلمه‌ای قرمز خردشده را به آن اضافه کرده و به مدت یک دقیقه تفت دهید. مخلوط سس به دست آمده را کنار بگذارید.

مابقی پیاز خرد شده را درون یک ماهیتابه ریخته و به همراه گوشت چرخ کرده، گوجه فرنگی خرد شده، سیر له شده، جعفری خرد شده، نمک و فلفل خوب تفت دهید. برنج پخته و پنیر موزارلا و پنیر رومانو رنده شده را هم اضافه کرده و خوب هم بزنید.

سر فلفل دلمه‌ای را برش زده و کنار بگذارید. دانه‌های داخل فلفل دلمه‌ای را هم خارج کنید. سپس مخلوط سس و گوشت را با هم ترکیب کرده و درون فلفل دلمه‌ای بریزید. در نهایت سر فلفل را روی آن بگذارید.

فلفل دلمه‌ای‌های شکم پر را روی سینی فر قرار دهید. سینی را به مدت ۴۰ دقیقه در فر بگذارید تا پنیر آب شده و فلفل دلمه‌ای نرم شود. سپس سینی را از فر درآورده، فلفل‌های شکم پر را در ظرف دلخواه قرار داده و نوش جان کنید.

نکات

• در تهیه فلفل شکم پر با پنیر می‌توانید از انواع مختلف پنیر نظیر پنیر پارمسان، پنیر موزارلا و … استفاده کنید. مقدار پنیر را به دلخواه می‌توانید کم یا زیاد کنید.

• این غذای خوشمزه را می‌توانید در وعده ناهار، شام و حتی پیش غذا میل کنید.

• فلفل شکم پر را نه تنها با فلفل دلمه‌ای سبز، بلکه با فلفل دلمه‌ای‌های رنگی دیگر هم می‌توانید درست کنید.

• در صورت نداشتن سس ایتالیایی تند، می‌توانید به دلخواه مقدار فلفل سیاه را بیشتر کنید تا طعم فلفل شکم پر تندتر شود.

 

منبع: کتاب کاله

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فلفل شکم پر غذای ایتالیایی آشپزی سبک زندگی پارسی خبر انواع پنیر فلفل دلمه ای فلفل شکم پر شکم پر شکم پر خرد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، دستینی اودوگی، مدافع چپ تاتنهام و ایتالیا، به دلیل مصدومیت، مسابقات قهرمانی اروپا 2024 را از دست خواهد داد.

این بازیکن 21 ساله این هفته پس از آسیب دیدگی از ناحیه چهار سر ران چپ، تا پایان فصل خانه نشین شد. آنگه پوستکوگلو تایید کرد که هیچ بازیکنی موجب مصدومیت او نشده و او در جریان تمرینات دچار این آسیب شده است.

او از آن زمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رفت که برای پیش فصل به تمرینات تاتنهام بازگردد اما پوستکوگلو در نشست خبری امروزش تایید کرد که او یورو 2024 را از دست داده است.

اودوگی در اغلب مسابقات این فصل برای تاتنهام بازی کرده بود و تنها دو بازی را به دلیل مصدومیت و دو بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. او در 28 بازی خود در لیگ برتر دو گل زد و سه پاس گل ارسال کرده بود.

اودوگی در اکتبر گذشته برای اولین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شد و سه بار برای کشورش بازی کرده است. یورو 2024 از 14 ژوئن آغاز می‌شود و ایتالیا مرحله گروهی این رقابت‌ها را از 15 ژوئن در دورتموند مقابل آلبانی آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد