Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، همزمان با اوج گرفتن اعتراض‌ها، دولت به صاحبان حساب‌های کاربری در توییتر و فیس‌بوک هشدار داده است علیه فعالان ضد حکومت پادشاهی تایلند در شبکه‌های اجتماعی اقدام قانونی می‌کند. با وجود اعلام وضعیت اضطراری از روز پنجشنبه، مردم به ویژه جوانان و دانشجویان همچنان به خیابان‌ها می‌آیند و با بالا بردن سه انگشت اعتراض خود را به عملکرد نظام پادشاهی به رخ می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها خواستار کناره‌گیری نخست‌وزیر و اصلاح اساسی در ساختار پادشاهی حکومت هستند.

چهارشنبه گذشته که خودرو حامل ملکه تایلند در صف معترضان گرفتار آمد، برخی از حاضران کوشیدند دست‌کم با آسیب زدن به خودروهای حکومتی صدای اعتراض خود را به گوش حاکمان برسانند. گفته می‌شود نیروهای امنیتی تایلند دست‌کم دو نفر را به اتهام تلاش برای آسیب رساندن به ملکه بازداشت کرده‌اند و انتظار می‌رود برای آنها احکام سنگین از جمله حبس ابد صادر شود. با اینکه در اعتراض‌های یکی دو روز گذشته پلیس از خودروهای آبپاش هم بهره برد اما روز شنبه خبری از برخورد سنگین با معترضان نبود.

حمله معترضان به خودرو حامل ملکه تایلند

کد خبر 557917 برچسب‌ها تایلند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر